فرمانده سپاه استان اردبیل گفت : شهید خراسانی با فداکاری و عملیات‌های چریکی در شرایط مختلف رشادت و فداکاری‌های خود را به همگان نشان داد و به همین دلیل همرزمانش به این شهید والامقام لقب سید چریک را دادند.
کد خبر: ۹۳۴۱۱۱۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

هــمرزمان شهید خراســـانی به او لقـــب سیدچـــریک را دادند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار پاسدار جلیل باباراده در جلسه ستاد گرامیداشت شهید سیدجعفر خراسانی در اردبیل اظهار داشت: هر ساله برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای گرانقدری که شاخصه‌های لازم را دارند در سطح کشور در دستور کار قرار می‌گیرد و امسال قرعه به نام شهید والامقام خراسانی به عنوان شهید شاخص استان افتاده است.

وی بیان کرد: این شهید بزرگوار که در دوران حیات ارزشمند خود، قبل از انقلاب در جبهه‌های سوریه، لبنان و فلسطین در کنار شهید چمران مجاهدت می‌کرد، بعد از جنگ تحمیلی نیز در خوزستان در کنار شهید چمران حضور پیدا کرده  و با فداکاری و عملیات‌های چریکی در شرایط مختلف رشادت و فداکاری‌های خود را نشان داد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: به همین منظور به این شهید والامقام لقب سید چریک را در استان خوزستان از رزمندگان خود گرفته بود.

بابازاده تصریح کرد: این شهید بزرگوار در 25 اردیبهشت‌ماه سال 1360 در نزدیکی سوسنگرد در محل سلیمانیه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یاد و خاطره این شهید والامقام امسال به عنوان شهید شاخص استان گرامی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی نخستین مراسم بزرگداشت این شهید در 25 اردیبهشت‌ماه 1400 در گلزار شهدای بهشت فاطمه با حضور مردم شهید پرور و همزمان این شهید والامقام برگزار می‌شود.

جهت دانلود خبر کلیک کنید

ارسال نظرات