خبرهای داغ:
آمریکایی‌ها موجودیت خودشان را با وجود انقلاب اسلامی در خطر می‌بینند،روزی ایران انقلاب کرد و در مقابل آمریکایی‌ها ایستاد امروز در کنار ایران، افغانستان، یمن، عراق، سوریه ، غزه و لبنان در مقابل آمریکا ایستاده‌اند
کد خبر: ۹۳۴۱۱۸۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج  از اصفهان، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج شهرستان لنجان اظهار کرد: بر اساس فرمایش فرمانده کل قوا جبهه‌ای که دشمن انقلاب اسلامی در مقابل آن سازمان‌دهی شده‌ شامل چهار ویژگی است که اولین خصوصیت آن حجم و وسعت زیاد کشورهای مختلفی است که در داخل و خارج از منطقه وجود دارند و در مقابل ما ایستاده‌اند و با ما دشمنی دارند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: دومین ویژگی، وسعت جغرافیایی و سطح حضور مناطقی است که دشمن در آن‌ها وجود دارد که این گستردگی بیش‌ از وسعت جغرافیایی کشور ماست.

وی تأکید کرد: سومین خصوصیت این جبهه نامتناجس بودن آن است یعنی مذاهب و ادیان مختلفی را از یهودی و مسیحی گرفته تا شیعه و سنی در بر می‌گیرد.

سردار فدا از ظرفیت رسانه‌ای عظیم، پرحجم و متعدد جبهه دشمن در منطقه به عنوان چهارمین ویژگی آن نام برد و در ادامه به اهداف این جبهه اشاره کرد و یادآور شد: اولین و مهم‌ترین هدف دشمن، نابودی انقلاب اسلامی و دومین هدف آن تحریف است، تحریف انقلاب، شعارها، ارزش‌ها و مسیری که انقلاب در آن در حال‌ حرکت است، البته مهار انقلاب، جمهوری اسلامی و جلوگیری از گسترش آن از دیگر اهداف دشمن است که در همه این موارد شکست‌خورده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ‌ چیزی حوزه‌ علمیه را جز روحانی و روحانیت نمی‌تواند شکست دهد و به همین شکل انقلاب اسلامی را هیچ چیز جز ایران و ایرانی و مردمی که انقلاب کردند نمی‌توانند شکست دهد همانطور که اسلام را غیر از مسلمانان کسی دیگر نمی‌تواند شکست دهد و به همین خاطر تمام عزم، برنامه و مأموریتشان را بر جداسازی، تفرقه و دودستگی بین مردم، نظام و مسؤولان قرار داده‌اند.

وی از دلایل ایجاد چنین شرایط و جبهه‌هایی از سوی دشمن اظهار داشت: آمریکایی‌ها و غربی‌ها موجودیت خودشان را با وجود انقلاب اسلامی در خطر می‌بینند، یک‌ روزی ایران انقلاب کرد و در مقابل آمریکایی‌ها ایستاد امروز در کنار ایران، افغانستان، یمن، عراق، سوریه، فلسطین، غزه و لبنان در مقابل آمریکا ایستاده‌اند.

سردار فدا با اشاره به شاخصه‌های مهم فعالیت استکبار جهانی در منطقه تصریح کرد: اولین اقدامی که دشمنان در حال انجام آن هستند پایین آوردن سطح دیدگاه ایدئولوژیک اعتقادی و اسلامی نظام جمهوری اسلامی است که در چنین شرایطی ما باید حواسمان باشد که از شعارها، خط، راه و مکتب امام کوتاه نیاییم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: دومین موضوع تغییر ذائقه فرهنگی جامعه است یعنی سطح مطالبات ما را از توجه به ارزش‌ها، حجاب و مقابله با آسیب‌های اجتماعی به سمت امور مادی و دنیوی بکشانند.

وی تصریح کرد: تغییر جهت‌گیری و شعارها و همچنین تغییر گفتمان به گفتمان تعامل و سازش به‌ عنوان تنها راه نجات کشور از دیگر اقدامات آنان است.

سردار فدا با بیان اینکه تغییر محاسبات نخبگان و مسؤولان از دیگر شاخصه‌های دشمنان است، متذکر شد: بعضی‌ها نوار پر می‌کنند و می‌گویند ما در میدان بودیم، اگر فرمانده در میدان نبود اگر آن شهدای مدافع حرم در میدان نبودند اگر ظرفیت ایستادگی و مقاومت نبود کسی نمی‌آمد پشت میز با شما مذاکره کند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با توجه به مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: مهم‌ترین حسن انقلاب اسلامی نسبت‌ به دین مبین اسلام این بود که جنس رهبری بعد از پیغمبر(ص) از جنس رهبری زمان پیغمبر(ص) نبود ولی جنس رهبری بعد از انقلاب از جنس رهبری امام در زمان انقلاب است بنابراین دشمن به دنبال تغییر رهبری انقلاب است و می‌گوید رهبر سوم انقلاب نباید از جنس رهبر اول و دوم انقلاب باشد.

وی متذکر شد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی معتقدند تنها ظرفیتی که انقلاب اسلامی را بیمه کرده‌است رهبر معظم انقلاب است که سکان دار و قطب نمای نظام است.

سردار فدا خاطرنشان کرد: عامل ماندگاری انقلاب و نظام همین است که مقام معظم رهبری سلامت، شجاعت، افتادگی‌، مقاومت، درایت، هوش، ذکاوت و سیاستش همه مساوی با حضرت امام است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به رویکردهای دیگر دشمن در مقابله با نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: تغییر دادن خطوط قرمز انقلاب و رهبری، قداست زدایی و قبح‌زدایی از مقام معظم رهبری، تحریک مراجع به دخالت در وظایف رهبری مجبور کردن حضرت آقا به جام زهر نوشیدن، نادیده گرفتن توان‌مندی‌های اقتصادی و نظامی جمهوری اسلامی ایران، انقلاب‌زدایی از شعارها، ارزش‌ها، انقلاب‌های مخملی و رنگی، حمایت از افراد و گروه‌های جاسوسی و طرف‌دار غرب از دیگر فعالیت های دشمنان است.

وی همچنین در حاشیه این گردهمایی و در جریان بازدید از بسته‌های معیشتی تهیه شده جهت کمک به نیازمندان خاطرنشان کرد: در کنار مدافعین سلامت و کادر درمان که در طول ۱۵ ماه گذشته مشقات زیادی را در امر مقابله با بیماری کرونا تحمل کردند بخشی اعظمی از مردم نیز در قالب خیرین و دستگاه‌های مختلف کمر همت بستند تا خانواده‌هایی که بواسطه شیوع کرونا دچار آسیب شدند و سختی معیشت پیدا کردند را به امر مقام‌معظم رهبری کمک کنند.

سردار فدا افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان نزدیک به ۱۵ هزار بسته غذایی با مشارکت خیران و دستگاه‌های مختلف و به ویژه اتاق بازرگانی استان اصفهان و مسؤولان اتاق تهیه‌ شده و در حال توزیع است که تا پایان ماه مبارک رمضان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز نیز با مشارکت و همکاری سپاه پاسداران و خیریه امام محمد باقر(ع) دو هزار بسته معیشتی در اختیار خانواده زندانیان نیازمند قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به بحث انتخابات متذکر شد: همه اشخاصی که با هدف کاندیداتوری در انتخابات شرکت می‌کنند کاندیدای نظام جمهوری اسلامی هستند و در این راستا سپاه پاسداران هیچ کاندیدایی ندارد و از هیچ شخصی حمایت نمی‌کند.

فدا افزود: شاخصه‌های کاندیداهای خوب را هم حضرت امام بیان کردند و هم‌ مقام معظم رهبری و اگر به سیره ائمه اطهار و آیات قرآن کریم هم توجه کنیم می‌توانیم کاندیدای خوب را تشخیص دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها