کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با بسیج مطرح کرد:

حضور پرشور مردم در انتخابات، نفوذ دشمن در برنامه‌های ملی ایران را خنثی خواهد کرد!

انتخابات یکی از بزنگاه‌های مهمی است که در عرصه بین المللی، میزان اعتبار نظام را مشخص می‌کند؛ و از طرفی نشان می‌دهد دشمن در پیاده کردن تصمیمات بعدی، علیه ملت تا چه حد ناتوان خواهد بود!
کد خبر: ۹۳۴۱۳۹۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

عیسی نکویی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در زاهدان گفت: دشمن سال هاست که برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات برنامه ریزی می‌کند. اما این نقشه‌های دشمن پس از هر بار حضور با شکوه مردم در انتخابات نابود شده و از طرفی منجر به تضعیف آن‌ها در اجرای برنامه‌های بعدی شان خواهد شد.

وی افزود:انتخابات پیام‌های روشن بسیاری برای غرب و استکبار جهانی دارد که از مهمترین آن می‌توان به پشتیبانی ملت ایران از نظام اشاره کرد؛ و همین حضور پر شور مردم در انتخابات است که باعث سربلندی ملت ایران خواهد شد.

نکویی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور در طی چند سال اخیر، بیان داشت: انتخاب اصلح و توجه به ظرفیت‌های داخل کشور، از جمله مواردی هستند که می‌تواند مشکلاتی را که در این سال‌ها گریبان گیر کشور شده است، را مرتفع سازد.

این مقام کارشناس در ادامه بر میزان اهمیت انتخابات در مایوس کردن معاندین نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت:
در همه کشور‌ها حضور در انتخابات اهمیت بالایی دارد و تنها مختص به کشور ما نیست. اما به جهت اینکه حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم می‌تواند باعث مایوس کردن دشمن شود، باید پرشور‌تر از سال‌های قبل نیز برگزار شود.

عیسی نکویی در پایان خاطر نشان کرد:دشمنان اسلام پس از انقلاب ۵۸ به جهت تضعیف ایران، نه تنها از کنار هیچ رویداد تاریخی به راحتی عبور نکرده اند، بلکه در حد توان سعی بر بهم زدن امنیت و اقتصاد کشور هم داشته اند و بسیاری از فتنه‌ها را در ایام انتخابات و حساس، رقم زده اند. اما تمام این بستر سازی‌ها، هر بار با حضور حداکثری مردم با شکست‌های سنگینی مواجه شده است؛ لذا مردم ایران با حضور پر شور خود در این پای صندوق‌های رای انتخابات پیش رو، می‌توانند بار دیگر عمق نفوذ دشمن در برنامه‌های ملی ایران را خنثی کنند.
ارسال نظرات