معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا :

بسیج ‏با حضور مقتدرانه در کنار مردم، کشور را از بحران‌ها نجات داد

ساری- معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا  با اشاره به شیوع کرونا و تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان نظام افزود:‏ ‏حضور مقتدرانه بسیج در کنار مردم توانست همدلی را ایجاد و کشور را از بحران‌ها نجات دهد.
کد خبر: ۹۳۴۱۴۳۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، از سوی ستاد گرامیداشت اردیبهشت مقاومت شهدای مدافع حرم خانطومان و قرارگاه نهضت کمک مومنانه امام حسن مجتبی ع. شهرستان عباس‌آباد، رزمایش همدلی گام چهارم نهضت کمک مومنانه با آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خانطومان، باحضور سرهنگ مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا، حجت الا سلام موسوی امام جمعه، مسئول نمایندگی، ولی فقیه ناحیه، عباسعلی همپا فرماندار و جمعی از مسئولین در شهرستان عباس آباد برگزار شد.
 
بسیج ‏با حضور مقتدرانه در کنار مردم، کشور را از بحران‌ها نجات داد
سرهنگ مجیدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا  از کمک ۳۰۰ میلیاردی مردم به نیازمندان از فروردین امسال تا به امروز خبرداد و گفت: ‏حدود هزار سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تهیه و توزیع شد.
 
سرهنگ مجیدی  با اشاره به شیوع کرونا در کشور و تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود:‏ ‏حضور مقتدرانه بسیج در کنار مردم توانست همدلی را ایجاد و کشور را از بحران‌ها نجات دهد.
 

در ادامه سرهنگ ابراهیم پورفرمانده سپاه شهرستان گفت: با تکیه بر رهنمود‌های ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ادامه یافتن نهضت کمک مومنانه، گام چهارم این امر خداپسندانه در ماه مبارک رمضان برگزار شد.
 
سرهنگ ابراهیم پور اضافه کرد: در این مرحله نیز همانند مرحل قبل برای حمایت از خانواده‌های نیازمند ۴۰۰ بسته‌های معیشتی هرکدام به ارزش ۳۰۰ هزارتومان در نظر گرفته شده است که در میان اقشار آسیب پذیر جامعه هدف توزیع خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها