حضور پر شور پای صندوق رای دشمن را یک گام به عقب می‌راند

هیرمند_ امام جمعه شهرستان هیرمند گفت: مردم در انتخابات به دنبال انتخاب دولت کارآمد هستند و حضور پر شور آن‌ها در پای صندوق‌های رای، دشمن را یک گام به عقب می‌راند.
کد خبر: ۹۳۴۱۴۴۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
حجت الاسلام محمد راشکی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج  در زاهدان تصریح کرد: انتخابات یک آوردگاه عظیم است که حضور پر شور مردم در آن بیانگر تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و رهبری است و برای تحقق این امر مهم، آحاد مردم باید پای میدان باشند تا دشمن نتواند احساس قدرت کند؛ بنابراین هر جا که حضور مردم در عرصه‌های ملی پر رنگ باشد، دشمن یک گام به عقب‌تر می‌رود و نقشه‌های آن‌ها بی تاثیر خواهد شد.

امام جمعه شهرستان هیرمند بیان کرد: یکی از مهمترین اهدافی که دشمن در سال‌های اخیر به دنبال آن بوده، دلسرد کردن مردم از انتخابات پیش رو است. در حقیقت آن‌ها برای اینکه بتوانند حضور مردم را کمرنگ کنند، سال هاست با ایجاد محاصره اقتصادی درصدد اجرای نارضایتی در کشور هستند.

وی در ادامه افزود: مردم در انتخابات ۱۴۰۰ به دنبال یک دولت کارآمد هستند تا بتواند مشکلات اقتصادی را مرتفع سازد، مشکلاتی که در سال‌های اخیر بار سنگینی را بر دوش مردم گذاشته است.

این مسئول ضمن تاکید بر ارتباط کشور با جهان تکنولوژی، مطرح کرد: هر چند تعامل با جهان متمدن امروز به پیشرفت کشور کمک می‌کند، اما در این راستا باید کشور‌هایی را انتخاب کنیم که خود را همسو با رژیم صهیونیسم نمی‌بینند و همچنین منافع مشترکی با استکبار جهانی ندارند.

حجت الاسلام راشکی خاطر نشان کرد: کارآمدی و پرکاری نتیجه روحیه انقلابی و جهادی می‌باشد؛ لذا مردم باید در نظر داشته باشند که ملاک گزینش زمامدار کشور در رویداد مهم و تاریخی پیش رو، "انقلابی بودن و ولایت مدار بودن" باشد نه میزان تبلیغات و هزینه‌های گزاف او در دوران قبل از انتخابات! چرا که انقلابی بودن و روحیه جهادی کاندیدای ریاست جمهوری، درجه شان و لیاقت آن‌ها را تعیین می‌کند!
ارسال نظرات