شبکه برق ۲۴۰ روستای لرستان بهسازی می‌شود

استاندار لرستان گفت: شبکه برق ۲۴۰ روستای این استان تا پایان نیمه نخست امسال اصلاح و بهسازی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۱۴۵۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی امروز در آئین بهره برداری طرح بهسازی شبکه برق ۲۶ روستای لرستان بیان کرد: پویش هرهفته_الف_ ب_ ایران بسیار کارآمد و منجر به نتیجه رسیدن طرح های خوب وزارت نیرو شده است.

وی با بیان اینکه امسال به همت دولت ۲ طرح مهم حوزه انرژی برای مناطق محروم و روستایی آغاز شده است اظهار داشت: در این راستا بازسازی شبکه های فرسوده روستاهای استان که دوران جهاد سازندگی برق رسانی شده اند و شبکه توزیع ضعیفی داشتند اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: امسال در این راستا شبکه برق ۱۰ هزار روستای کشور بهسازی می شود و در لرستان نیز ۲۴۰ روستا از این طرح بهره مند می شوند که امروز ۲۶ روستا شاهد افتتاح این مهم بودند.

خادمی با اشاره به تامین برق مناطق عشایری لرستان از طریق پنل های ( صفحه) خورشیدی و توزیع این پنل ها در آینده نزدیک گفت: طرح بازسازی شبکه های فرسوده روستایی و برق رسانی به مناطق عشایری در استان تاثیرگذاربوده است.

وی اضافه کرد: همچنین۲ سد کمندان و تاج امیر لرستان آماده آبگیری هستند که امیدواریم جزو برنامه های پویش هر هفته_ الف_ ب_ قرار گیرند تا خردادماه امسال بهره برداری شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار