خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی طی رزمایش کمک مومنانه در ملایر

همدان- فرمانده سپاه ناحیه ملایر از توزیع ۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی طی رزمایش کمک مومنانه در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۱۵۱۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷

توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی طی رزمایش کمک مومنانه در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ سیدجواد حسینی در سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه که در ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون طی سه مرحله، ۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، گروه‌های بسیجی و جهادی، کمیته امداد، خیران و نیکوکاران این شهرستان تهیه و بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

وی افزود: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ۵۰۰ بسته معیشتی، در مرحله دوم همزمان با نیمه رمضان و ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) ۷۰۰ بسته معیشتی و در مرحله سوم نیز بیش از ۵ هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: در ماه مبارک رمضان همچنین هشت سری جهیزیه، ۲۰۰ دست البسه، ۵۰۰ کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی، پنج دستگاه تبلت و ۱۵ رأس گوسفند تهیه و بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

وی بیان کرد: علاوه بر این، در مدت یاد شده ۳۰ میلیون تومان از بدهی نیازمندان به سوپرمارکت‌ها پرداخت، ۳۰ میلیون تومان به بیماران سرطانی و معلولان کمک و مرمت ۱۰ باب منزل مسکونی محرومان به ارزش ۵۰ میلیون تومان انجام شد.

حسینی یادآور شد: از ابتدای طرح کمک‌های مومنانه در این شهرستان، ۶۵ هزار بسته معیشتی طی ۱۰ مرحله تهیه و بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع شده است.

امام جمعه ملایر نیز اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه یکی از افتخارات خیران این شهرستان است که تاکنون حمایتهای خوبی از نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا داشتند.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری افزود: همدلی، مهربانی و نوع‌دوستی در کمک‌های مومنانه، مهر و محبت دوران دفاع مقدس را تداعی می‌کند که آثار و برکت‌های فراوانی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات