خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین

پایگاه‌های بسیج نیازمند تقویت بستر فضای‌مجازی

    سرهنگ حیدری گفت: نباید در بحث فضای مجازی در پایگاه ها غفلت کرد لذا فضای مجازی نیازمند تقویت و توجه است.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۲۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه امام حسن(ع) در جلسه توجیهی برنامه سال ۱۴۰۰ در حسینیه شهید مطهری سپاه اظهار داشت: خواهران فرمانده پایگاه درخط مقدم تمام ماموریت‌های سپاه قرار گرفته اند و ۵۰ درصد جامعه هدف ما خواهران هستند.

سرهنگ حیدری اذعان کرد: ظرفیت های خوبی در بسیج ایجاد شده که بر اساس شرایط بومی محل، طراحی و پیش‌نویس برنامه پیشنهادی سال برای تدوین در اختیار فرماندهان پایگاهها قرار داده شده که این برنامه پیشنهادی توسط معاونت طرح و برنامه ناحیه و سپس استان جمع بندی و بررسی می‌شود.

وی گفت: شاخصه‌های اصلی وجود دارد که در راستای آن باید برنامه‌ریزی کرد. باید در محل حوزه استحفاظی فرماندهی پایگاه خود اثرگذارباشیم. این اثرگذاری اهمیت زیادی دارد.

سرهنگ حیدری گفت: فرمانده پایگاه می تواند در محدوده پایگاه خود به اشتغالزایی بپردازد. همچنین بصیرت افزایی اجتماعی_سیاسی و کمک مومنانه را در دستور کار خود دهد. مردم باید نتیجه و شیرینی کار بسیجیان را ببیند.

وی یادآورشد: ماموریت های شما در پایگاه مقاومت، برنامه های بسیج سازندگی و خدمات شما به مردم حائز اهمیت است. وضعیت کنونی اقتصاد جامعه، تورم و بی تدبیری و بی مدیریتی، وظیفه ما را سنگین کرده است.

این مسئول نظامی بیان کرد: ما موظفیم به عنوان حافظان انقلاب اسلامی هر کجا که عرصه بر مردم سخت شد، خدمات انسان دوستانه ای را به مردم ارائه دهیم. ماموریت های مهم ما در سال جدید بحث سازندگی و جذب نیرو است. رفتار مناسب و برقراری ارتباط‌‌‌ با افراد با طیف های گوناگون جذب نیرو را افزایش می دهد.

سرهنگ حیدری افزود: فرمانده پایگاه باید در حوزه استحفاظی خود، محل رجوع مشکلات مردم محل باشد. اگر محوریت و رهبری فرمانده پایگاه در منطقه ایجاد شد و اعتماد مردم را به خود جلب کرد،در راستای آن جذب نیرو بالا می‌رود.

به گفته وی؛ پایگاهی که با راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه و کمک مومنانه مشکلات مردم را حل می‌کند، محل رجوع مردم می‌شود. چترمهربانی‌مان کوچک نباشد تا بتوانیم همه‌ی آحاد بسیجی شهر و گستره‌ی حوزه استحفاظی را جذب کنیم.

وی اضافه کرد: فعالیت هر پایگاه و حوزه مقاومت، در قالب همکاری همه اعضا بایکدیگر است و یک فرمانده پایگاه بسیج نمی تواند این حجم کار را به تنهایی انجام دهد. اگرعملکرد مناسبی نداشته باشیم پایگاهها و حوزه های مقاومت سایر شهرستانها ضعیف خواهند شد اما اگر پرقدرت و باماموریت‌های مختلف وارد میدان شویم مطمئنا این نقاط قوت در دیگر حوزه ها و پایگاه ها جاری می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت فضای مجازی در جامعه امروز یادآور شد: فضای مجازی را با محوریت طرح ثامن جدی بگیرید. هر پایگاه مقاومت یک فضای مجازی باید داشته باشد و این یک دستورالعمل است. فضای مجازی امکان انجام خیلی از فعالیت‌ها را برای ما فراهم می‌کند. در آستانه انتخابات می توانیم از طریق فضای مجازی حضور حداکثری مردم قزوین را رقم بزنیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) اذعان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اگر روزی رهبر نباشم، در فضای مجازی فعالیت میکنم. امروز یکی ازاولویت های مهم کار شما در برنامه سال ۱۴۰۰ عرصه‌ی فضای مجازی است.

سرهنگ حیدری اضافه کرد: اگر فرماندهان پایگاهها در فضای حقیقی و مجازی خوب عمل نکنند مطمئنا به مشکلات اساسی برخورد می‌کنیم. لذا باید شبکه اطلاعاتی و مسئول اطلاعات تقویت شوند. اگر بتوانید با توجه به آیتم های گفته شده کار را دنبال کنید قطعا جزء بهترین سربازان گمنام امام زمان هستید.

سرهنگ حیدری در پایان خاطر نشان کرد: مسیر شما انتخاب شده است. به فرمانده پایگاه بودن خود افتخار کنید که این عنایت خداوند متعال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار