عضو مجلس خبرگان رهبری:

هرکسی شورای نگهبان را تضعیف کند یا خائن است یا خطاکار

ساری- آیت الله توکل گفت: هرکسی بخواهد به شورای نگهبان توهین یا آن را تضعیف کند،جرمش برای ما مسلم است و آن را خطاکار می‌دانیم و اگر قانون را میداند و به شورای نگهبان بی اعتنایی می‌کند، آن را خائن میدانیم.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۶۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آیت الله سید رحیم توکل عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شورای نگهبان به فرموده رهبر معظم انقلاب مورد احترام است و آنچه که شورا بگوید مورد تاکید است، گفت: هرکسی بخواهد این نهاد مقدس را توهین یا آن را تضعیف کند، جرمش برای ما مسلم است و آن را خطاکار می‌دانیم و اگر قانون را میداند به شورای نگهبان بی اعتنایی می‌کند، ان را خائن میدانیم.

آیت الله توکل با انتقاد از نام نویسی هر کسی برای کاندیدای ریاست جمهوری افزود: آیا هرکسی میتواند برای ریاست جمهوری ثبت نام کند و رئیس جمهور ۸۰ میلیون ایرانی بشود؟! کسی که نمیتواند به درستی راه برود، عصا بدست آمده و کفن پوشیده برای نامزد ریاست جمهوری ثبت نام کرد مگر محل ثبت نام ریاست جمهوری مرده شور خانه است که کفن پوشیدی.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تصریح بر اینکه مردم خون دادند که شاهد چنین بازی‌ها در زمان انتخابات ریاست جمهوری نباشند، گفت: یک سری افراد لاابالی برای کاندیدا شدن ریاست جمهوری ثبت نام کردند که این نشان دهنده است که عده‌ای برای جان به لب کردن ملت دست به چه کارها که نمی زنند.

آیت الله توکل تاکید کرد: باید از شورای نگهبان و از فرمان رهبر معظم انقلاب دفاع کرد لذا کسی که میخواهد شورای نگهبان را زیر سوال ببرد و با سخنان رهبر معظم انقلاب  می‌جنگند و از قانون برنمی تابد باید به آن گفت که حرفی نزن و بگذار ملت نفس راحتی بکشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها