اهداء یک هزار بسته معیشتی به خانواده های کم برخوردار شهرستان ری در آخرین روز از ماه مبارک رمضان
کد خبر: ۹۳۴۱۶۷۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان ری ، یک هزار بسته معیشتی شامل (یک کیسه برنج- ماکارانی -سویا- روغن- رب -خرما -شکر -لوبیاسفید و قرمز -عدس- نخود- لپه- نمک -چای) توسط بسیج سازندگی سپاه حضرت عبدالعظیم(ع) شهرستان ری توزیع شد.

سرگرد داود امامیان جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: این بسته ها توسط خیرین و به کمک سپاه شهرستان تهیه و به دست بسیجیان و گروه های جهادی در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان بسته بندی شده است .

این اقلام پس از بسته بندی با توجه به نیاز هر منطقه و شناسایی افراد کم برخوردار و نیازمند و همچنین خانواده های تحت پوشش طرح پانزده رمضان ، تحویل حوزه های مقاومت بسیج محلات می شود تا قبل از عید سعید فطر توزیع و بر سر سفره این خانواده ها قرار گیرد.

سرگرد امامیان ضمن تقدیر از زحمات مسئول بسیج سازندگی و تمامی بسیجیانی که در مراحل خرید ،حمل و نقل و بسته بندی و همچنین شناسایی افراد شرکت داشتند افزود، این مرحله نیز، ادامه رزمایشات کمک مومنانه در سطح شهرستان می باشد و  تا پایان کرونا نیز ادامه خواهد داشت.

جهاد ادامه دارد...

برگزاری رزمایش کمک مومنانه به مناسبت عید سعید فطربرگزاری رزمایش کمک مومنانه به مناسبت عید سعید فطربرگزاری رزمایش کمک مومنانه به مناسبت عید سعید فطر

ارسال نظرات