خبرهای داغ:
رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: به طور میانگین در گلستان، ۷۰۰ خودرو شبانه توسط دوربین‌ها و همکاران پلیس راهور به دلیل نقض منع تردد جریمه می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۴۱۷۷۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛سرهنگ عباس مهاجر بسطامی رئیس پلیس راهور گلستان اظهار کرد: منع تردد شبانه در همه شهرهای استان از ساعت ۱۰ شب الی سه بامداد اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان گلستان افزود: به طور میانگین، شبانه در سطح استان ۷۰۰ خودرو توسط دوربین‌ها و همکاران بنده به دلیل نقض این قانون جریمه می‌شوند.

مهاجر بسطامی ادامه داد: تفرجگاه‌های استان همچنان مسدود بوده و اگر برخی از نقاط باز است اجازه اتراق و نشستن در آنجا داده نمی‌شود.

وی با اشاره ممنوعیت سفرها در تعطیلات عید فطر اضافه کرد: ترددها از ساعت ۱۲ روز گذشته (سه‌شنبه) تا روز شنبه ساعت ۱۲ ظهر به شهرهای زرد، قرمز و نارنجی ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: شهرهای استان یکپارچه دیده شده و فقط ورود و خروج از استان ممنوع است.

طبق گفته وی مبلغ یک میلیون تومان جریمه ورود به شهرهای قرمز بوده و کسانی هم که به شهرهای زرد و نارنجی وارد شوند، ۵۰۰ میلیون تومان اعمال قانون می‌شوند.

مهاجر بسطامی در بخش دیگری از سخنان خود از بخشش جرایم راهنمایی و رانندگی خبرداد و گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت، نسبت به پرداخت جرایم خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها