سردار «کریمی» گفت: امروز فعالیت قرآنی در سپاه یک اولویت مهم محسوب می‌شود و ترویج معارف قرآن و انتشار پرتو انوار هدایت الهی در روحیات و زندگی پاسداران با جدیت در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۴۱۷۷۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «رضا کریمی» فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مركزی ظهر امروز در آیین اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله اظهار کرد: یکی از ویژگی های برتر سپاه پاسداران توجه به قرآن و معارف اهل بیت(ع) است که همواره در این نهاد مقدس مورد توجه بوده و پیشرفت ها و موقعیت برتر امروز سپاه به برکت قرآن کریم و تمسک به اهل بیت(ع) است.

کریمی گفت: در طی سال های گذشته در راستای بهره گیری از قرآن کریم و معارف اسلام ناب محمدی(ص) طرح ها و برنامه های ویژه ای در تیپ مردم پایه ۷۱ سپاه روح الله در حال انجام است و در واقع شاهد اجرای یک نهضت قرآنی در مجموعه هستیم.

وی ادامه داد: تربیت پاسداران حافظ قرآن، دوره‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ، دوره‌های تربیت مربی، مسابقات کتابخوانی با محوریت قرآن و معارف قرآنی و مسابقات قرآن کریم در بخش های مختلف بخشی از فعالیت‌های تیپ مردم پایه ۷۱ در نهضت قرآنی است.

وی افزود: خوشبختانه آثار و برکات معنوی قرآن کریم بر روحیات و رفتارهای پاسداران وظیفه و کادر به وضوح مشخص است و امروز فعالیت قرآنی در سپاه یک اولویت مهم محسوب می شود و ترویج معارف قرآن و انتشار پرتو انوار هدایت الهی در روحیات و زندگی پاسداران با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کریمی اظهار کرد: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی و تفکر حضرت امام(ره) که برگرفته از تفکر قرآن کریم و اهل بیت(ع) است ترویج معارف و حقایق قرآن موجب رشد و شکوفایی ملت و جامعه اسلامی شده و در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری هدایت الهی با تکیه بر قرآن کریم روز به روز در حال شتاب و سرعت بیشتری است.

وی اظهار کرد: تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله امروز با آمادگی و اقتدار روز افزون در کنار ماموریت های دفاعی و امنیتی فعالیت های قرآنی، احکام، معرفتی، بصیرتی و ارتقای بینش سیاسی با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری را در دستور کار دارد.

کریمی اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان به واسطه برکات معنوی بسیار زیادی که در این ماه پر خیر و برکت وجود دارد خوشبختانه اقدامات ویژه ای انجام شد که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در فضای باز کلاس های قرآن و معارف در ۵ سطح  برای پاسداران وظیفه و کادر برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین در راستای ترویج فرهنگ ومعارف قرآنی در زندگی برای خانواده های پاسداران برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شد.

کریمی گفت : در سالجاری برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) و برنامه های عقیدتی در ۴۰ هفته سال انجام شده که با توجه به آن مقطع زمانی و نسبت به شرایط برنامه ها انجام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ماموریت های سپاه خدمت رسانی به مردم و خصوصا مناطق محروم است که علاوه بر فعالیت در عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی در راستای مشارکت در نهصت کمک مومنانه نیز گام بر می دارد.

انتهای پیام 

ارسال نظرات