تا انتخابات|کارشناس امورسیاسی در گفت و گو با بسیج مطرح کرد:

مولفه‌های انتخاب اصلح؛ فسادستیز و معتقد به آرمان‌های انقلاب

ساری-کارشناس امورسیاسی به شاخص‌های انتخاب اصلح اشاره و اضافه کرد: ما به فردی در سمت رئیس قوه مجریه نیاز داریم که مومن و به معنای واقعی کلمه آرمان‌های انقلاب را قبول داشته باشد .
کد خبر: ۹۳۴۱۷۸۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
خبر
 
به گزارش خبرگزاری بسیج ازمازندران، سلسله نشست‌های بصیرتی و روشنگری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در دفتر خبرگزاری بسیج مازندران با حضور کارشناسان مسائل سیاسی حول محور‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب درست، راه اندازی شد.

در سومین نشست،  سید محمد رضا هاشمی با اشاره به اینکه در این انتخابات مثل انتخابات دوران دیگر سرنوشت ساز است، گفت: باید در چند بخش به مسئله انتخابات پرداخت. بخش اول مشارکت عمومی مردم است چرا که مشارکت عمومی پشتوانه نظام  و انقلاب است و برای نظام داشتن پشتوانه مردمی مایه مباهات است که در حضور حداکثری بروز و ظهور می‌کند.

این کارشناس مسائل سیاسی به انتخابات اصلح هم پرداخت و افزود: با تاکید بر حضور حداکثری، باید به مسئله انتخاب درست هم توجه داشت لذا رهبر معظم انقلاب در بیانات خود به شاخص‌های انتخاب اصلح  نیز اشاره کردند.

هاشمی در ادامه به شاخص‌های انتخاب اصلح اشاره و اضافه کرد: ما به فردی در سمت رئیس قوه مجریه نیاز داریم که مومن و به معنای واقعی کلمه آرمان‌های انقلاب را قبول داشته باشد و به مسیرتحقق آرمان‌ها کار کند لذا آرمان های انقلاب درگام دوم انقلاب آمده است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با تصریح براینکه انتخاب اصلح باید با کفایت باشد، افزود:  فاصله بین کارگزاران اجرایی و مردم روز به روز بیشتر شده است لذا کسی که قرار است سکان اجرایی کشور را در دست بگیرد، باید مردمی و همچنین باید امیدوار به آینده باشد.

هاشمی با بیان اینکه جامعه مایوس و ناامید قدرت تولید ندراد، گفت: رئیس جمهور باید معتقد به حضور جوانان و به توان داخلی اعتقاد داشته باشد اینکه بخواهد مرعوب کشور‌های غربی باشد و خود را کم ببیند، یقینا مناسب  کرسی ریاست جمهوری نیست.

به گفته هاشمی عدالت خواه بودن یکی دیگر از شاخص‌های انتخاب اصلح است و باید برای مبارزه با فساد در تمامی عرصه‌ها فعال باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در کشور است، خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات و عقب افتادگی‌ها بخاطر فاصله گرفتن مسئولان از خط اصلی انقلاب است.

هاشمی  در بخشپایانی سخنان خود با تصریح بر اینکه انقلاب بر اساس آرمان‌های مهدوی شکل گرفته است، افزود: انقلاب برپایه زمینه سازی ظهور حضرت حجت (عج) شکل گرفته است و ما ماموریتی را برعهده گرفته ایم تا بتوانیم این انقلاب را به دست صاحب اصلی خود برسانیم؛ لذا در راه آرمان‌های انقلاب شهدای زیادی تقدیم کردیم و اگر در مسئله انتخابات و حضور حداکثری کاری انجام دهیم، به نفع انقلاب و آرمان‌های نظام است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها