خبرهای داغ:
سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان حمله تروریستی و شهادت دانش آموزان افغانستان و حملات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد
کد خبر: ۹۳۴۱۸۲۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان حمله تروریستی و شهادت دانش آموزان افغانستان و حمله رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد.

 

إِنَّ اللَّهَ يُدَافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ كُلَّ خَوَّانٍ كَفُورٍ أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ ( حج\ ۳۹،۳۸)

اینک پس از یک ماه بندگی خالصانه، در آستانه طلوع هلال فطر قرار داریم. عید فطر روز پاداش گرفتن و رویت رحمت الهی بعد از یک ماه بندگی است. سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی های عزیز، عید فطر را به پیشگاه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و عموم مردم غیور استان اصفهان تبریک و تهنیت می گوید.

این روزها دنیای اسلام با حوادث و اتفاقات مختلفی روبروست. از یک سو جنایت هولناک افغانستان دلها را داغدار کرد و از سویی، رژیم صهیونیستی اسرائیل، ، بار دیگر با خباثت تمام، ماشین جنگی خود را بر علیه مردم مظلوم اما مقاوم فلسطین بکار گرفته است.

بار دیگر دست آلوده استکبار جهانی از آستین داعش جنایت کار و خبیث بیرون آمد و بیش از ۸۵ نفر از دانش آموزان معصوم و بی دفاع شیعیان مظلوم افغانستان را با زبان روزه به خاک و خون کشید و در سوی دیگر از جهان زخم خورده اسلام، باز با چراغ سبز آمریکا، دژخیمان صهیونسیت، حملات خود را بر مردم بی دفاع و مظلوم غزه و فلسطین شدت داده اند. حوادث منطقه چه در افغانستان و چه در فلسطین و غزه بیانگر یک توطئه‌ی جدید علیه جهان اسلام است که با سکوت مجامع جهانی همراه بوده است.

بی‌گمان گروه های تروریستی و حامیان این جنایت های غم انگیز و سیاه در ماه مهربانی خدا شدند، بدانند این گونه جنایت های ننگین بدون پاسخ نخواهد ماند وبر عزم راسخ ملت های مظلوم منطقه برای کوتاه ساختن دست مستکبران منطقه از جمله امریکای جنایت کار و اسرائیل غاصب خدشه ای وارد نمی کند.

حوادث پیش رو در فلسطین اشغالی شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی است اگر چه این رژیم سفاک و کودک کش با نهایت خوی وحشیگری در حال جنایت علیه مردم فلسطین است اما مشت کوبنده گروه های مقاومت که با تلاش شهدایی همچون سلیمانی و حجازی دست آنها پر شد درهای جهنم را بر روی این پادگان تررویستی گشوده است.

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در افغانستان که منجر به شهادت دانش آموزان مظلوم شد وهمچنین حمله رژیم کودک کش صهیونیستی به غزه و مسجدالاقصی به ارواح طیبه و نورانی شهیدان انتفاضه رمضان و همت والای رزمندگان شجاع و غیرتمند فلسطین درود می فرستد و یاد و خاطره شهدای مبارزه با اسرائیل را گرامی میدارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها