خبرهای داغ:

آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در شاهرود با کمک خیران

شاهرود_۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان شاهرود هم‌زمان با ماه مبارک رمضان آزاد شدند.
کد خبر: ۹۳۴۱۸۶۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و با حضور فرماندار شهرستان شاهرود، امام جمعه این شهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، مدیرکل امور زندان‌های استان سمنان، جانشین سپاه ناحیه شاهرود، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان و جمعی از خیران در زندان این شهرستان، ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد از این زندان آزاد شدند.
امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان در این مراسم با بیان اینکه در سال گذشته در جشن گل‌ریزان شهرستان شاهرود دو میلیارد ریال کمک خیران جمع شد، افزود: سال گذشته، بیش از ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان آزاد شدند.
وی با بیان اینکه امسال نیز جشن گل‌ریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در سراسر استان برگزار شد، گفت: در همین راستا به کمک خیران و در این مراسم، ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد شهرستان شاهرود آزاد می‌شوند.
مدیرکل زندان‌های استان سمنان تأکید کرد: از زمان حضور آیت‌الله رئیسی و رئیس جدید سازمان زندان‌ها، اقدامات فرهنگی و اجتماعی فراوانی در زندان‌ها اجرا و سبب می‌شود تا این مراکز از یک مکان صرفاً نگهداری خارج شده و کارآفرینی و اشتغال‌زایی نیز انجام شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی، امام جمعه شاهرود نیز در این مراسم در سخنانی کوتاه با تأکید بر لزوم استفاده از برکات ماه مبارک رمضان در ساعات پایانی این ماه، بر لزوم خودسازی در این ماه و بعد از آن تأکید و از خیران برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تشکر کرد.
در این مراسم، حکم آزادی یکی از زندانیان به طور نمادین با حضور مسؤولان شهرستان و استانی به وی اعطا شد و این زندانی به آغوش خانواده خود بازگشت.
از زندانیانی که در طرح اعتکاف رمضانیه شرکت کردند، نیز با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها