امام‌جمعه تربت‌جام در رزمایش کمک‌های مؤمنانه و مواسات:

در عرصه میدان، میدانی عمل می‌کنیم و سرباز اوامر رهبری هستیم

امام‌جمعه تربت‌جام با قدردانی از برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه و مواسات در آستانه عید سعید فطر گفت: در عرصه میدان، میدانی عمل می‌کنیم و سرباز اوامر رهبر معظم انقلاب هستیم.
کد خبر: ۹۳۴۱۸۸۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام میرزا حسین معتمدی فر با قدردانی از فعالیت‌های سپاه، بسیج سازندگی، خیرین و گروه‌های جهادی در شهرستان با اشاره به ‌قرار دادن میدان در مقابل سایر مسائل افزود: میدان در همه‌جا میدان ازجمله حوادث مختلف در طول انقلاب اسلامی حضورداشته و میدانی‌ها نشان دادند که همیشه در میدان‌اند.

وی با اشاره به اینکه کدام صحنه خطر و خطرپذیری را سراغ دارید که حضور اولی و ترک میدان آخری از سپاه و بسیج نبوده است، افزود: اگر خدای‌نکرده سیل، زلزله و جنگی رخ دهد و تا دفاع حرمی بوده این سپاه و بسیج است که همیشه در میدان بوده و میدانی عمل کرده است.

وی بابیان اینکه یکی از عرصه‌های میدانی که به مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه و مواسات با همکاری سایر نهادها و گروه‌های جهادی جامعه عمل پوشاند و دست به این کار خداپسندانه زدند سپاه و بسیج است تصریح کرد: در عرصه میدان، میدانی عمل می‌کنیم و سرباز اوامر رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی اضافه کرد: سپاه و بسیج در بخش‌های مختلف دیگر ازجمله تهیه جهیزیه، طبخ غذای گرم، توزیع بسته‌های معیشتی، ساماندهی به مسائل کرونا و... نیز خدمات زیادی داشته که قابل قدیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار