در آیین توزیع سبدهای معیشتی در زنجان؛

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان از داوطلبان خیر هلال احمر قدردانی کرد

زنجان-نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان، از همه داوطلبان خیر و نیکوکار جمعیت هلال احمر استان زنجان قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۳۴۱۸۸۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ آیت‌الله علی خاتمی در حاشیه آیین توزیع سبد‌های غذایی و معیشتی ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر افزود: جمعیت هلال احمر استان زنجان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، داوطلبان و خیرین و نیکوکاران در آستانه عید سعید فطر کار شایسته‌ای انجام داده است.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان از داوطلبان خیر هلال احمر قدردانی کرد

وی تاکید کرد: خوش بحال آنانی که در ماه مبارک رمضان از این فرصت استفاده کردند و در لبیک به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه اقدام کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ابراز امیدواری کرد: خداوند متعال به احسن وجه این کمک‌های مومنانه را قبول کند.

آیت الله خاتمی گفت: از همه نیرو‌های داوطلب خیر و نیکوکار که سالانه در توزیع سبد‌های غذایی برای خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.

*جمعیت هلال احمر استان زنجان توزیع ۱۰۰۰ سبد غذایی را آغاز کرد مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان توزیع یک هزار سبد غذایی به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب طرح" همای رحمت" در بین خانواده‌های نیازمند این استان آغاز شد.

سید قاسم موسوی روز چهارشنبه در آیین توزیع بسته‌های غذایی و معیشتی افزود: جمعیت هلال احمر سالانه در قالب طرح همای رحمت برای خانواده‌های کم برخوردار استان سبد غذایی تهیه و توزیع می‌کند.

وی تاکید کرد: این طرح مشارکت و همکاری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین، نیکوکاران، داوطلبان در سطح استان زنجان و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهیه شده که برای یک هزار خانواده کم بضاعت توزیع می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر سال گذشته بیش از ۲۶۰۰ سبد غذایی و معیشتی در قالب طرح " کمک‌های مومنانه" و "همای رحمت" برای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمند در سطح استان توزیع کرده است.

موسوی تاکید کرد: از یک هزار سبد غذایی تهیه شده ۷۳۰ بسته از منابع جمعیت هلال احمر کشور، مابقی نیز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، خیرین و نیکوکاران تامین شده است.

وی بیان کرد: امروز همه نمایندگان از شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌ها حضور دارند و این سبد‌هایی غذایی بارگیری و با کمک داوطلبان هلال احمر برای خانواده‌هایی که از قبل در شهرستان‌ها شناسایی شده اند، به دست خانواده‌های کم برخوردار خواهد رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هر سبد غذایی معیشتی، شامل یک کیسه ۱۰ کیلویی برنج، ۲ عدد روغن، رب گوجه فرنگی، شکر، ۲ عدد ماکارونی و شکر، قند و سویا بود.

آغاز توزیع بسته‌های معیشتی و غذایی در استان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر مسئولان استان انجام شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار