مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در بین عشایر«ذوالفقار»

زاهدان-مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: انجام رزمایش کمک مومنانه در مناطق عشایری حرکتی ارزشمند و خدمتی ماندگار است.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۱۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
سرهنگ پاسدار حسین فروغی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت عید سعید فطر با هدف مواسات و همدلی بین اقشار نیازمند و کم درآمد جامعه در قالب رزمایش کمک مومنانه بین عشایر در استان توزیع شد.
 
مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: انجام رزمایش کمک مومنانه در مناطق عشایری حرکتی ارزشمند و خدمتی ماندگار است که با تأسی از فرامین رهبر انقلاب، خدمت گذاری در مناطق محروم و کم‌برخوردار در دستور کار بسیج قرارگرفته است.

این مسئول بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا  در استان بسیج عشایری حامی نیازمندان و عشایر کم دست بوده است که به مناسبت عید فطر تهداد 100 بسته معیشتی با همت سازمان بسیج عشایری استان بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در منطقه عشایری چاه روستای ذوالفقار شهرستان زاهدان توزیع شد.

این مقام مسئول ارزش ریالی هر بسته معیشتی را ۴۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و رب بوده است.

فروغی ادامه داد: جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه تا زمانی که آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا و خانواده‌های نیازمند وجود دارند، در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج عشایری استان سیستان و بلوچستان ادامه خواهند داشت.
ارسال نظرات