خبرهای داغ:

بیانیه بسیج رسانه استان همدان در پی جنایات رژیم صهیونیستی در قدس شریف

همدان-بسیج رسانه استان همدان با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در قدس شریف را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۳۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

بیانیه بسیج رسانه استان همدان در پی جنایات رژیم صهیونیستی در قدس شریفبه گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج رسانه استان همدان با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در قدس شریف را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

نباید شک کرد که شجره‌ خبیثه‌ اسرائیل که «اجتثت من فوق الارض ما لها من قرار»، هیچ پایه و پایگاه و استمرارى نخواهد داشت و بى‌شک نابود خواهد شد. حضرت امام خامنه ای مدظله العالی

آنچه که به گوش می‌رسد زمزمه‌های آتش ویران کننده پایه‌های ظلم در سرزمین‌های اشغالی و ثانیه شمار پایان رژیم نحس صهیونیستی در منطقه است؛ و آنچه بر عالمیان مکشوف می‌شود ضرورت ریشه‌کن کردن این غده سرطانی در منطقه است.

قطعا کور شدن فتنه عبری-عربی-آمریکایی توسط محور مقاومت همان جبهه جهانی اسلام در منطقه آرایش جدیدی در منطقه به نفع مستضعفان عالم ایجاد کرده است و همین امر رژیم صهیونیستی را به وحشت نابودی پیش از موعد وعده داده شده انداخته است.

جنایات و هتک حرمت این روزهای رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی  قلب هر انسانی را به درد می‌آورد؛ این جنایات در این برهه از تاریخ وحدت امت اسلام را بیشتر از گذشته کرده و همچنین انتفاضه در فلسطین را وارد فاز جدیدی از مقاومت با تجهیزات مدرن کرده است که این روزها شاهد ستاره باران شدن آسمان تل‌آویو توسط موشک‌های مجاهدان اسلامی در سرزمین فلسطین اشغالی هستیم، مردمی که سال‌ها با سنگ با این رژیم جنایتکار مبارزه کرده، امروز از توان موشکی گسترده خود رونمایی کرده است و همین امر هیمنه پوشالی و خود ساخته این رژیم سفاک را شکسته و پایان عمر رژیم نحس صهیونیستی در منطقه را نزدیک‌تر کرده است.

بنابراین سازمان بسیج رسانه استان همدان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی این غده سرطانی  و هتک حرمت به قبله اول مسلمین جهان، حمایت از مجاهدان فلسطینی در دفاع مشروع و قانونی از خود و مالکیت به حق بر سرزمین مادری را حق قانونی و شرعی آنها می‌داند، و بیش از پیش به وحدت جهان اسلام در حمایت از انتفاضه فلسطین، تحقق حق ملت فلسطین  و  نابودی رژیم صهیونیستی تاکید می‌نماید.

و من الله التوفیق

انتهای پیام/

ارسال نظرات