استکبار از اسلام سیلی خورده است

نیکشهر- امام جمعه نیکشهر گفت:استکبار، در انقلاب عظیم اسلامی ملت ما، از اسلام سیلی خورده است، لذا مستکبرین می‌خواهند امّت را با یکدیگر دشمن کنند.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۵۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، پس از اعلام دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر رؤیت هلال ماه شوال المکرم، با رعایت اصول بهداشت و فاصله گذاری جهت قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا، نماز عید فطر، با حضور خانواده معظم شهدا، بسیجیان و اهالی متدین شهرستان نیکشهر و جمعی از بسیجیان و پاسداران و عموم مردم مومن به امامت آیت الله یعقوبی امام جمعه محترم شهرستان نیکشهر همراه با «تلاوت قرآن»، «دعای ندبه» با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام یعقوبی در خطبه‌های نماز عید فطر افزود: استکبار، در انقلاب عظیم اسلامی ملت ما، از اسلام سیلی خورده است، لذا مستکبرین می‌خواهند امّت را با یکدیگر دشمن کنند.
 
امام جمعه شهرستان نیکشهر بیان کرد: دشمنان دنیای اسلام می‌خواهند هدف‌های خودشان را در این برهه از زمان به دست مسلمانان انجام دهند، آن‌ها می‌خواهند کاری کنند که مدّعی فلسطینی‌ها و ملت فلسطین، نه مزدورانِ آمریکایی صهیونیست در منطقه و دولت جعلی دروغین اسرائیل، بلکه دولت‌های اسلامی باشند!

این مسئول تصریح کرد: خدا را شکر که به الطاف پروردگار، ملت رشید، هشیار و آگاه، وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کرده و بعد از این هم باید با همه دقّت و توان و ظرفیت بالای خودتان، بر توطئه‌ها فایق آید و این یکپارچگی را حفظ کند.
ارسال نظرات