امام‌جمعه بخش بهمن گفت: هدف آمریکا برای باقی ماندن بر سر برخی تحریم‌ها، وادار کردن ایران برای مذاکره حول محور‌هایی همچون حقوق بشر، قدرت موشکی و منطقه‌ای ایران است.
کد خبر: ۹۳۴۲۰۲۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت‌الاسلام رضا علیزاده در خطبه‌های نماز عید فطر اظهار کرد: عید فطر روزی است که در آن نیکوکاران پاداش و اجر روزه و عبادات ماه مبارک رمضان و جلوگیری از هوای نفس و بدکاران خسارت بدکاری خود را خواهند گرفت؛ لذا باید مراقب این پاکی باشند تا خود را به گناه آلوده نکنند.
حجت‌الاسلام علیزاده به مذاکرات وین اشاره کرد و گفت: اگرچه ایران تعهدات خود را انجام داده و عجله‌ای ندارد، اما نباید اجازه داد مذاکرات فرسایشی شود. هدف آمریکا از اصرار بر باقی ماندن برخی تحریم‌ها گروگان‌گیری جهت وادارسازی ایران به مذاکرات در محور‌هایی مانند حقوق بشر و قدرت موشکی و منطقه‌ای ایران است.
علیزاده در محکوم کردن فاجعه خون‌بار افغانستان و فلسطین، اذعان کرد: آنچه در این میان مهم است پشت‌صحنه این جنایات و سیاست شیطانی آمریکا است. کشور‌های مسلمان و جامعه جهانی وظیفه دارد ملت بی‌پناه افغانستان و فلسطین را در این شرایط سخت تنها نگذارد و اجازه ندهد نقشه‌های شوم آن‌ها عملی شود.
وی پیرامون مسئله انتخابات پیش رو نیز ابراز کرد: امروز عده‌ای به دنبال ناامید کردن مردم و تلاش برای عدم حضور آن‌ها در پای صندوق‌های رأی هستند. درحالی‌که نجات کشور ما اولاً در انتخابات پرشور و حضور پای صندوق‌های رأی و ثانیاً انتخاب فرد اصلح است.
امام‌جمعه بخش بهمن تأکید کرد: دولتی باید تشکیل شود که دارای مدیریت و معتقد به توانمندی‌های داخلی باشد مشکل امروز کشور ما سوء مدیریت و ناامیدی از داخل و امید به خارج است.
علیزاده یادآور شد: کسانی که امروز انتخابات را تحریم کرده و به شورای نگهبان حمله می‌کنند با همین شورای نگهبان و با همین انتخابات، ۸ سال در کشور مسئولیت داشتند.

انتهای پیام/ف
ارسال نظرات