رزمایش کمک مومنانه و جهادی تیپ ۴۸ فتح و عتبات عالیات استان با همکاری بهزیستی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این بار در روستاهای منطقه پشتکوه جلیل شهرستان بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۰۲۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه خدمات رسانی به مناطق محروم و دور دست استان گروهی متشکل از سرهنگ پاسدار امین قلی پور جانشین فرمانده تیپ ۴۸فتح و معاونین،  حجت الاسلام دکتر محمد حسین پیروز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۴۸فتح،  برادر پاسدار جواد دهراب پور مدیر روابط عمومی تیپ ۴۸فتح گروه های جهادی پزشک و پاسدار به منطقه پشتکوه جلیل سفر و به خدمات رسانی پرداختند.

جانشین تیپ ۴۸فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این برنامه گفت : به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر تیپ ۴۸فتح با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، بهزیستی و سازمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تعداد ۱۷۰ بسته معیشتی و بهداشتی و دارویی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال بین مردم منطقه پشتکوه جلیل شامل روستاهای( قلعه مورد،مله سفید، سیرتی علیا و سفلی،ده میرزالی،گرکوشک دمبیل دان،تاسک، کار مرد ،دهگاه،سید حسن و چشمه گل ) توزیع شد.

سرهنگ پاسدار امین قلی پور افزود؛در این اردوی جهادی اکیپ بهداری تیپ ۴۸ فتح به فرماندهی جناب سرهنگ نظری و همکاران نسبت به ویزیت بیماران و توزیع دارو اقدام کردند که رضایت مندی مردم این مناطق را به همراه داشت.

وی بیان کرد؛ بنابر تدابیر سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع بسته های معیشتی و کمک های بهداشتی و درمانی و دارویی در مناطق محروم و دور افتاده استان در حال انجام است و تاکنون نیز روستاهای زیادی این خدمات بهره مند شده اند که امیدواریم بتوانیم روند خدمات رسانی به مردم در حوزه هایی که نیاز دارند را ادامه دهیم.

انتهای پیام 

 

ارسال نظرات