فرمانده حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم (علیه السلام ) زرند

تیم‌های بسیجی امنیت را در روستاها را افزایش داده است

یکی از اقدامات ماندگار و ارزشمند سپاه وبسیج در زمینه امنیت پایدار، برگزاری گشت محله محورکه پایگاه‌های مقاومت در سطح روستاهای تابعه انجام و کمک بسیار قابل توجهی به امنیت در سطح محله و روستاها بدنبال داشته است
کد خبر: ۹۳۴۲۱۲۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
  • یکی از اقدامات ماندگار و ارزشمند سپاه وبسیج در زمینه امنیت پایدار، برگزاری گشت محله محور یا گشت رضویون بوده که پایگاه‌های مقاومت در سطح روستا‌های تابعه انجام می‌دهند و کمک بسیار قابل توجهی به ناجا و امنیت در سطح محله و روستا‌ها بدنبال داشته است.
    به گزار ش. خبرگزاری بسیج از کرمان:ستوان یکم پاسدار سجاد زعیم باشی فرمانده حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم (علیه السلام) ناحییه زرند در حاشیه بازدید از گشت‌های رضویون این حوزه گفت:: یکی از اقدامات ماندگار و ارزشمند سپاه در زمینه امنیت پایدار، برگزاری گشت محله محور یا گشت رضویون بوده که پایگاه‌های مقاومت در سطح روستا‌های تابعه انجام می‌دهند و کمک بسیار قابل توجهی به ناجا و امنیت در سطح محله و روستا‌ها بدنبال داشته است.
    وی افزود: بمنظور ایجاد امنیت پایدار و جلوگیری از سرقت با همکاری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت تابعه و با حضور فعال بسیجیان سلحشور نسبت به تشکیل تیم‌های بازرسی و گشت امنیتی اقدام شده و تاکنون دستاورد‌های مهمی را نیز بدنبال داشته که لازم است بنده از مجاهدت‌های تمامی بسیجیان بزرگوار در این زمینه تشکر و قدردانی کنم.
    وی تصریح کرد: در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا نیز پایگاه‌های مقاومت بسیج تابعه این حوزه کار‌های ماندگاری در زمینه رصد و شناسایی تیم‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی انجام دادند.
    زعیم باشی اظهارداشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و به منظور کمک به قشر آسیب پذیرجامعه نیز در رزمایش همدلی و کمک مومنانه با همکاری بسیجیان بسته‌های معیشتی رفاهی میان نیازمندان توزیع شده است.
    خبرنگار: اکبرابراهیمی زرندی
ارسال نظرات