خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان در جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسیم در قدس شریف

همدان-سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسیم در قدس شریف را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۳۴۲۱۲۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان در جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسیم در قدس شریفبه گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسیم در قدس شریف را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

«إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ» آیه ۲۲ سوره سجده

سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان به نمایندگی از همه دانش‌آموزان انقلابی استان جنایات وحشیانه و ظالمانه صهیونیست‌ها علیه کودکان، زنان و مردان فلسطینی در روزهای اخیر در مسجد الاقصی را محکوم نموده و خطاب به جنایتکاران صهیونیست اعلام می‌دارد که دانش‌آموزان انقلابی ایران اسلامی عاشق مبارزه با اسرائیل هستند و بنا بر فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمة الله علیه) «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود».

همچنین خطاب به مجاهدان فلسیطنی اعلام می‌دارد مبارزه با رژیم غاصب را ادامه دهید و بدانید:

«نَصرُ مِن اللهِ و فَتحٌ قریب» آیه ۱۳ سوره صف

و در پایان فرمایش امام خامنه‌ای(حفظ الله) را یادآور می‌شودکه فرمودند «حرکت نزولی و رو به زوال رژیم صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت.»

به امید روزی که همراه با خیل مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت در مسجدالاقصی به امامت رهبر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظ الله) نماز جماعت برپا نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار