خبرهای داغ:
فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان:

جنایات صهیونیست‌ها نهایت درماندگی این رژیم نامشروع را نشان می‌دهد

همدان-فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: جنایات صهیونیست‌ها نهایت خواری و درماندگی این رژیم نامشروع را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۳۴۲۱۴۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

جنایات صهیونیست‌ها نهایت درماندگی این رژیم نامشروع را نشان می‌دهدبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار ولی بهاریان در اختتامیه ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به حوادث روزهای اخیر در فلسطین اظهار داشت: جنایات صهیونیست‌ها نهایت خواری و درماندگی این رژیم نامشروع را نشان می‌دهد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی برای نابودی خود اصرار و عجله دارد و با این جنایات خود پیش از تاریخ تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب نابود خواهد شد.

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم دشمن صهیونیستی را تکلیف همه جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی بنابر وظیفه ذاتی خود در کنار مقاومت فلسطین بوده و خواهد بود.

وی دفاع و پاسخ‌های موشکی گروه‌های مقاومت را ویران کننده خواند و گفت: این دفاع حق مشروع ملت مظلوم فلسطین در برابر زیاده‌خواهی و ظلم این رژیم است.

سردار بهاریان همچنین با اشاره به آغاز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: امیدواریم یک انتخابات پرشور شکل بگیرد که باعث افتخار و افزایش اقتدار ملی کشور باشد.

وی گفت: انتخاب اصلح و تشکیل یک دولت جهادی و انقلابی نیاز فوری کشور است و مردم باید مدیرانی را بر سر کار بیاورند که دردهای جامعه را شناخته و درمان کنند.

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: ظرفیت‌ها و امکانات موجود در کشور نشان می‌دهد اگر مدیران کشور با احساس مسئولیت و مدیریت جهادی عمل کنند بسیاری از مشکلات رفع شده و کشور از تحریم‌ها آسیب‌ناپذیر خواهد شد.

وی همچنین به سفر رئیس قوه قضائیه به استان همدان اشاره و بیان کرد: این سفر برای استان دارای برکات زیادی بود و در رسیدگی به بسیاری از پرونده‌ها تسریع یافت و ده‌ها زندانی غیرعمد آزاد شده و چند کارخانه مهم که بی‌دلیل تعطیل شده بودند پیگیری و دستورات  بازگشایی آنها اقدام شد.

سردار بهاریان افزود: با این اقدامات و رسیدگی‌ها حدود ۲ هزار نفر کارگر که شغل خود را با تعطیلی این کارخانه‌ها از دست داده بودند دوباره به اشتغال خود برخواهند گشت.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار