خبرهای داغ:
ملایر-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری فرد سوزاننده یک قلاده گرگ با تلاش کارشناسان پلیس فتا در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۱۶۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
دستگیری فرد سوزاننده گرگ با تلاش کارشناسان پلیس فتا در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: در پی گزارشات دریافتی مبنی بر انتشار تصاویری از سوزاندن جسد یک قلاده گرگ در قالب استوری در فضای مجازی و اظهار نارضایتی کاربران و دوست‌داران حیات وحش این اقدام غیرقانونی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: طی هماهنگی با دستگاه قضایی و انجام اقدامات فنی وتخصصی توسط کارشناسان این پلیس، سرانجام مکان این متهم در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و نامبرده با حضور اکیپ مامورین پلیس فتا و پلیس آگاهی دستگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ابراز داشت: بلافاصله متهم به یگان انتقال و پس از تحقیقات فنی و تخصصی، ابتدا منکر بزه انتسابی شد که پس از ارائه ادله و مستندات انکارناپذیر، به ناچار لب به اعتراف گشود و اقرار کرد که سه روز پیش در صحرا به همراه دوستان خود با گرگی مواجه شدیم که پس از سوزاندن جسد گرگ فیلم آن را در اینستاگرام، منتشر کردم لیکن از مشکلات قضایی این موضوع مطلع نبودم که هم اکنون نادم و پشیمان هستم.

وی با اشاره به اینکه این متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد، تصریح کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده و مشکوک شدن به این صفحات با پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir یا شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات