خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف محموله پارچه قاچاق میلیاردی در اسدآباد

همدان-فرمانده انتظامی استان همدان از توقیف یک دستگاه خودرو سمند حامل ۱۲۸ طاقه پارچه خارجی به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۹۹۳۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
کشف محموله پارچه قاچاق میلیاردی در اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سلمان امیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان اسدآباد با همکاری عوامل پلیس اطلاعات وامنیت، پلیس پیشگیری و همچنین پاسگاه انتظامی جنت‌آباد به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا وارز، با گشت‌زنی و استقرار ایست و بازرسی مقطعی به صورت هماهنگ در محور بخش چهاردولی به اسدآباد به کنترل خودرو‌های عبوری پرداختند.

وی افزود: ماموران در حین اجرای طرح به یک دستگاه خودرو سمند حامل بار مظنون شدند و با انجام اقدامات خاص پلیسی پس از هماهنگی با مراجع قضایی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در نتیجه بازرسی از خودرو تعداد ۱۲۸ طاقه پارچه خارجی به رنگ‌های مختلف کشف و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

وی در ادامه بیان داشت: با اشاره به متواری شدن راننده قبل از رسیدن ماموران با استفاده از تاریکی شب، تلاش ماموران پلیس جهت دستگیری متهم ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ارزش محموله مکشوفه که بنا به نظر کارشناسان بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است، یادآور شد: در این راستا پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

*اجرای طرح پاکسازی سطح شهر همدان از وجود خرده‌فروشان و معتادان متجاهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان نیز اظهار داشت: از آنجائی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبه مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و خیابان‌ها از لوث وجودی این دسته از افراد است و برابر سوابق موجود، بخشی از جرائم خرد مانند سرقت‌ها و ... توسط آن‌ها صورت می‌گیرد، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان همدان، اقدام به اجرای دو طرح پاکسازی و دستگیری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان در سطح شهر همدان از آغاز هفته جاری کرد.

سرهنگ محمدتقی حاجیلویی افزود: در راستای اجرای این طرح‌ها تعداد ۶ نفر توزیع کننده مواد مخدر با مقدار یک کیلوگرم تریاک و ۱۱ گرم هروئین و ۸ گرم انواع مواد کشف و تعداد ۸۲ نفر معتاد متجاهر از سطح شهر جمع‌آوری که پس از غربالگری تحویل مراکز ماده ۱۶ شدند.

وی در پایان بیان داشت: جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان یک اولویت ماموریتی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد که در این راستا توفیقات قابل توجهی حاصل شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار