خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد
ملایر-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارق کابل و دکل مخابراتی و کشف ۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۹۹۱۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
دستگیری سارق کابل و دکل مخابراتی و کشف ۳ فقره سرقت در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت کابل برق، ماموران کلانتری ۱۱ شهداء پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها و اعزام گشت‌های هدفمند در صحنه و پیگیری اطلاعاتی دقیق، سرانجام موقعیت هر دو سارق شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر عنوان کرد: ماموران این یگان با هوشمندی و تعقیب مجرمان، هر دو سارق را در حین انتقال و جابجائی ۲۰ متر کابل مسروقه برق و دکل مسروقه مخابراتی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال که به وسیله یک دستگاه خودروی پیکان وانت در حال انجام بود، شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیسی به سه فقره سرقت کابل‌های مخابراتی اعتراف کردند، گفت: هر دو متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

*کشف ۶۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه از یک مالخر حرفه‌ای در ملایر

سلگی گفت: در پی وقوع سرقت داخل خودرو، امکان خصوصی و آرامستان‌ها در سطح شهر ملایر، ماموران کلانتری ۱۱ با اقدامات تخصصی از فعالیت فردی که اقدام به خرید و فروش اموال سرقتی می‌کرد، مطلع و دستگیری وی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از تحقیقات شبانه روزی و انجام چندین روز کار اطلاعاتی، مشخص شد که سارقان پس از سرقت، اموال مسروقه را به یکی از کارگاه‌های جمع‌آوری ضایعات در حومه شهر می‌فروشند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان داشت: در بازرسی صورت گرفته توسط ماموران کلانتری از این مکان، تعداد هشت عدد کپسول گاز ۱۱ کیلویی، چهار عدد پیک نیک، ۱۰ مترسیم برق هوایی، ۵۰ کیلوگرم آلومینیوم قبور بهشت هاجر، دو حلقه رینگ خودرو، دو حلقه چرخ خودرو، سه عدد جک و مقداری لوازم خودرو، بیش از ۱۵۰ عدد انواع ظروف آشپزخانه از قبیل: قابلمه، دیگ، گاز سه شعله و... به ارزش ریالی ۶۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی با بیان اینکه این فرد در بازجویی‌های پلیسی به خرید و فروش ۱۰ فقره اموال مسروقه اعتراف کرد، بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سلگی در پایان با اشاره به این که پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات