احداث بوستان "باغ ایرانی" در کهریزک

سرپرست شهرداری کهریزک از احداث پروژه باغ ایرانی با صرف بودجه یک میلیاردی در امتداد چهارباغ شهر کهریزک خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۱۸۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹

حسین محمدی فرد؛ با اعلام این خبر گفت: در راستای بهسازی سرانه فضای سبز و ایجاد فضای تفرجگاهی برای اهالی و مسافرانی که از محدوده شهر کهریزک گذر می کنند، پروژه جدیدی در حوزه فضای سبز با عنوان " باغ ایرانی"  طراحی شده است که فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان اجرا می شود.

محمدی فرد خاطر نشان کرد: باغ ایرانی در محدوده خیابان چهارباغ تا  رودخانه کن اجرا می گردد که این مسیر با ایجاد فضای سبز منحصر و سازگار با اقلیم آب و هوایی کهریزک و کاشت گل و گیاهان زیبا که چشم انداز زیبایی را برای مراجعه کنندگان به تصویر می کشد،  اجرا می شود و تمامی محوطه برای رفاه حال اهالی سنگفرش، تامین روشنایی، تجهیز به مبلمان شهری و... میگردد.

سرپرست شهرداری کهریزک در پایان افزود: اکنون سرانه فضای سبز شهر کهریزک فراتر  از سرانه استاندارد استان تهران است اما باتوجه به توسعه شهر و افزایش ساخت و ساز در محلات و پاسخگویی به مطالبه شهروندان، ساخت بوستان های جدید جهت تلطیف هوای شهر و افزایش فضای تفریحی برای اهالی در اولویت مدیریت شهرداری کهریزک قرار دارد و ساخت باغ ایرانی، فضای سبز جدیدی را برای اهالی محلات تازه تاسیس ایجاد می کند

ارسال نظرات
آخرین اخبار