فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در گفت وگو با "بسیج":

رای دادن برای اعمال سلیقه در اداره نظام مقدس جمهوری اسلامی، حق ملت ایران است

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت:اکنون انتخابات یکی از مهمترین عرصه حضور و ایفای نقش مردم در اداره کشور شده و رای دادن برای اعمال سلیقه در اداره این نظام مقدس، حق ماست.
کد خبر: ۹۳۴۲۱۹۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴
سرهنگ مصطفی ملکی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد:" لیله القدر نظام اسلامی"تشبیه شیوا، زیبا و حکمت آمیزی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از انتخابات کشور دارند که می‌فرمایند:"بعضی از ایام زندگى انسان، این خصوصیت را دارد که سرنوشت بخش عمده‌اى از زندگى را یا بخشى از زندگى را در آن، انسان تعیین می‌کند. اگر بخواهیم تشبیه کنیم، مثل لیلةالقدر که هر سال، لیلةالقدر برای انسان سرنوشت‌ساز است".
 
رای دادن برای اعمال سلیقه در اداره نظام مقدس جمهوری اسلامی، حق ملت ایران است

وی تاکید کرد:انتخابات در ایران عزیز اسلامی مظهر حضور مردم در اداره کشور و افزایش دهنده اقتدار نظام و امنیت ملی است که توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان را خنثی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به خباثت‌های دشمنان اظهار کرد:دشمنان انقلاب اسلامی مدت‌ها پیش از هر انتخابات با تبلیغات گسترده و وسیع درصدد القای موج ناامیدی در بین مردم بر می‌آیند تا شاید مشارکت در انتخابات را به حداقل رسانده و در گام بعد مانع از انتخاب فرد اصلح شوند.

ملکی ادامه داد:در چنین شرایطی وظیفه دلسوزان به نظام اسلامی آن است که امید را در جامعه گسترش داده و مردم را برای انتخاب اصلح یاری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با طرح سوال «چرا باید رای بدهیم؟» گفت: به برکت نعمت استقرار نظام مردم سالار دینی در اثر جانفشانی شهدا و ایثارگران عزیزمان، اکنون انتخابات یکی از مهمترین عرصه حضور و ایفای نقش مردم در اداره کشور شده و «رای دادن برای اعمال سلیقه در اداره این نظام مقدس، حق ماست!»

وی با اشاره به وضعیت آزادی در کشور‌های به ظاهر مدعی دموکراسی و برخی کشور‌های مرتجع عربی اظهار داشت: می‌بایستی شکرگزار نعمت آزادی در نظام مقدس اسلامی باشیم و تحت تاثیر جنگ روانی دشمنان قرار نگیریم چرا که همین امروز مردم بسیاری در جهان برای داشتن حق رای می‌جنگند و افراد بسیاری در این راه کشته می‌شوند.

ملکی با اشاره به تبلیغات روانی رسانه‌ای دشمنان مبنی بر اینکه رای دادن تاثیری ندارد،اظهار داشت:هر برگ رای اهمیت دارد چرا که شرکت در انتخابات و انتخاب کاندیدای مورد نظر خود، تصمیم جمعی تک تک افراد جامعه است که در اثر آن تغییر در سطح کلان رخ می‌دهد و برآیند آن تاثیر مهمی خواهد داشت.

وی با اشاره به تاثیر انتخابات بر سیاست‌های اقتصادی افزود:در انتخابات، موضوع فقط انتخاب یک فرد برای تصاحب یک جایگاه شغلی نیست بلکه به معنای حمایت یا عدم حمایت از یک جریان فکری اقتصادی است همچنین تورم، نرخ بیکاری، نسبت صادرات به واردات و... به سیاست‌های رئیس جمهور و اعضای کابینه و مدیران دولتی بستگی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به دستاورد‌های نظام در بخش‌های مختلف گفت:جمهوری اسلامی ایران در طی این ۴۲ سال در پی برگزاری انتخابات متعدد از همه پرسی استقرار نظام اسلامی تا انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و... دستاورد‌های مبارکی را در زمینه‌های مختلف امنیتی، فرهنگی، سیاسی، علمی، اقتصادی کسب کرده است که برخی از آن‌ها در جهان بی نظیر است، اما متاسفانه به دلیل هجمه بی سابقه تبلیغاتی دشمنان علیه جمهوری اسلامی و وضعیت خاص اقتصادی سال‌های اخیر، گا‌ها مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

این مسئول در پایان تاکید کرد:بی شک پیمودن مسیر رشد و تعالی با نگاه به درون و اقتصاد درون زا و تقویت تولید اقتصادی کشور عزیزمان که سرشار از مواهب خدادادی و ظرفیت هاست، امری ممکن و قابل وصول است که با عنایت خداوند متعال و با حضور گسترده و پرشور در انتخابات و انتخاب هوشمندانه، مردم فهیم و انقلابی با همت بلند و انگیزه‌های جوان و انقلابی میتواند در راه پیشرفت و اعتلای کشور به معنی واقعی جهش ایجاد کند.
ارسال نظرات