جانشین سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:
جانشین سپاه زنجان با بیان اینکه در مکتب حاج قاسم هرکس که در انتخابات شرکت می کند و رای می دهد یک مدافع حرم محسوب می شود،گفت:لشکر سلیمانی ها در صف اول حضور در انتخابات هستند.
کد خبر: ۹۳۴۷۵۰۹
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در ویژه برنامه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که با حضور فرماندهان، مسئولین و سرگروه‌های تربیتی سپاه ناحیه ماهنشان در این شهرستان برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در اعماق ایمان‌های مردم متدین ایران اسلامی دارد که امام خمینی (ره) آن را در قالب نظام جمهوری اسلامی تجلی دادند.
 
لشکر سلیمانی ها در صف اول حضور در انتخابات هستند

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: در سیره امام راحل شرکت در انتخابات به عنوان تکلیف الهی مومنین و صالحین است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با یادآوری مجاهدت‌های سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: در مکتب حاج قاسم هرکس که در انتخابات شرکت می‌کند و رای می‌دهد یک مدافع حرم محسوب میشود چرا که جمهوری اسلامی حرم است و امروز تمام هجمه دشمنان برای ناامید کردن مردم جهت عدم شرکت در انتخابات است تا از آن طریق بتوانند نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضعیف کنند.

طهماسبی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، تلاش در جهت بصیرت بخشی و آگاهی دهی به مردم و مقابله با شبهات و هجمه‌های فکری دشمنان را از مصادیق اصلی پیروی از شهدا و زنده نگهداشتن راه شهدای عزیز دانست و افزود:هزاران جوان پاک و مخلص فدا شدند تا این انقلاب به ثمر نشست؛ خدای متعال نیز با عطا کردن نعمت وجود امام خمینی (ره) و جانشین شایسته‌اش، امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، نعمت را بر ما تمام کرد و امروز این انقلاب در موقعیت حساسی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر فراهم آوردن زمینه حضور مردم در انتخابات بیان داشت: انجام وظیفه در مقابل خواست دشمنان انقلاب، مجاهدت و عمل صالح است و در مقابل، کوتاهی و اشتباه در این امر ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد لذا باید ارزش و اهمیت هر ساعت و لحظه این روز‌ها را در چنین موقعیت خطیری بدانیم و در انجام وظیفه کوتاهی نکنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تجلیل از بصیرت، آمادگی و حضور پرشور مردم شهرستان ماهنشان در عرصه‌های حساس کشور یادآور شد: با عنایت خداوند متعال همچنان مردم فهیم این خطه شهید پرور و مجاهد استان شور و شعور حسینی پیشتازی خود را با حضور در پای صندوق‌های رای در ۲۸ خرداد نشان خواهند داد.
ارسال نظرات