جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

حضور حداکثری، راهبرد انتخابات است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: مهمترین راهبرد انتخابات حضور حداکثری به شمار می رود که شرکت در آن امنیتی می آفریند که بازدارندگی آن بالاتر از توان های دفاعی است.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۵۹
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در آیین گردهمایی روشنگری در انتخابات جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برای قرآن، وطن و امنیت ما به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و آسایش و آرامش جامعه مدیون خون شهداست.
 
حضور حداکثری، راهبرد انتخابات است

وی به روشنگری در انتخابات اشاره کرد و اظهارداشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیانیه گام دوم انقلاب تاکید دارند برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت که اگر این نشود آینده مورد تهدید‌های ناشناخته قرار خواهد گرفت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: باید از گذشته درس بگیریم، به درستی تجزیه و تحلیل کنیم وعدم حضور را بررسی کنیم چرا که ظرفیت‌ها بالاست و می‌توانیم وقت بیشتری برای کشور بگذاریم.

طهماسبی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌ها بالاست، یادآوری کرد: در استان زنجان پتانسیل‌های قابل توجهی داریم که اگر هم افزایی انجام شود بسیاری از مشکلات مناطق دور افتاده در روستا‌ها از جمله آب آشامیدنی و کشاورزی مرتفع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هر جایی پروژه عمرانی انجام داده ایم مردم پای کار بوده اند و با مردم اقدامات عمرانی قابل توجهی در مناطق روستایی انجام داده ایم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اگر مسائل دو و سه گانگی را کنار بگذاریم ظرفیت‌های بالقوه و بالا بازدهی خود را نشان می‌دهد و هر جایی هم افزایی بوده برنامه‌ها به نحو مطلوبی پیش رفته است.

طهماسبی یادآوری کرد: زمانی که ظرفیت‌ها در کنار هم قرار بگیرد و متصل به هم شود، بسیاری از مشکلات در استان رفع خواهد شد که این فعالیت‌ها روحیه جهادی می‌طلبد که باید منیت‌ها کنار گذاشته شود.

وی اظهارداشت: در حوزه کار‌های روشنگری باید سلامت، امنیت و رقابت انتخابات، حضور حداکثری، مشارکت و انتخاب اصلح باید محقق شود که بسیاری از این موارد را انجام می‌دهیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، مهمترین راهبرد انتخابات را حضور حداکثری بیان کرد و گفت: امروز شرکت در انتخابات امنیتی می‌آفریند که بازدارندگی آن از توان‌های دفاعی بالاتر است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات شرط لازم، اما شرط کافی انتخاب اصلح است در این چند روزه باید تحقیق کرده و کاندیدای اصلح را به مدت چهار سال انتخاب کنیم.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در شان ایرانیان نیست که شناسنامه اش بدون مهر انتخابات باشد به دنبال آوردن هزاران نفر در انتخاب باشیم.

طهماسبی ادامه داد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قابل توجهی در استان زنجان در بخش‌های مختلف داریم که باید امیدوار به آن‌ها باشیم چرا که در حوزه پزشکی و دفاعی توانسته ایم و پیشرفت‌های قابل توجهی داریم.

وی افزود: بر اساس تاکیدات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ایران حرم است که نباید آسیب ببیند امروز همه ما وظیفه استقلال سیاسی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی داریم.

گفتنی است گردهمایی روشنگری در انتخابات با حضور کارکنان، داوطلبان، امداد گران برگزار شد که روسای شعب جمعیت هلال احمر استان و همکاران نیز به صورت ویدئو کنفرانس در این گردهمایی شرکت داشتند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار