تداوم ضیافت همدلی شاهرودی‌ها

شاهرود_ضیافت همدلی شاهرودی‌ها همچنان ادامه دارد و اینبار توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی به همت کارمندان بسیجی شاهرود انجام شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۲۳۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، چندی است که ویروس منحوس کرونا مهمان ناخوانده مردم جهان ازجمله کشور ما و استان سمنان شده و به دنبال آن با تعطیلی برخی مشاغل و کسب و کارها، کسادی بازار و بیکار شدن برخی افراد سبب زیر فشار قرار گرفتن آن‌ها و همچنین آسیب به خانواده‌های کم‌برخوردار شده است.
در همین راستا مردم مؤمن و همیشه در صحنه شهرستان شاهرود مانند همیشه و برای جبران بخشی از این خسارات به کمک افراد آسیب‌دیده از کرونا شتافتند و ثابت کردند و در هر شرایطی به فکر هم‌نوعان خود هستند؛ آن‌ها به صف شده‌اند تا به هر شکل ممکن به نیازمندان کمک کنند.
بسیجیان و مردم شهرستان شاهرود با تهیه بسته‌های معیشتی، تأمین کالا‌های جهیزیه، قربانی گوسفند، پخت نان، تهیه بسته‌های بهداشتی، دوخت لباس و ماسک، کمک‌های نقدی و ... سعی کردند تا هر چه در توان دارند در طبق اخلاص بگذارند و به دستگیری از نیازمندان بپردازند.
فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود در این راستا در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی کارکنان بسیجی ادارات شهرستان شاهرود بین خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا بیان کرد: بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی به همت کارکنان ادارات این شهرستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.
جعفر اسماعیلی اظهار کرد: به همت بسیجیان پایگاه بسیج بقیة‌الله (عج) شرکت توزیع نیروی برق شهرستان شاهرود و به مناسبت ماه مبارک رمضان، ۷۰ بسته معیشتی با شناسایی خانواده‌های نیازمند از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شد.
وی با اشاره به محتویات بسته‌های معیشتی ادامه داد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، حبوبات و ... بوده است که به ارزش بیش از ۳۰۰ هزار تومان تهیه شد.
فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود خاطرنشان کرد: این بسته‌های معیشتی به همت کارکنان شرکت توزیع نیروی برق شهرستان شاهرود تهیه و توزیع شده است و این خدمات‌رسانی‌ها همچنان ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار