خبرهای داغ:
جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین(ع)همدان:

میزان مشارکت و نقش‌آفرینی مردم در انتخابات عامل تضمین و تقویت نظام است

همدان-جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین(ع)همدان گفت: میزان مشارکت و نقش‌آفرینی مردم در انتخابات عامل تضمین و تقویت نظام، پایداری، وحدت و امنیت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۳۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

میزان مشارکت و نقش‌آفرینی مردم در انتخابات عامل تضمین و تقویت نظام استسرهنگ علی والی‌راستی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به انتخابات به تبیین ضرورت مشارکت عمومی و انتخاب اصلح پرداخت و اظهار داشت: انتخابات یکی از فرصت‌ها و نعمت‌های بزرگ برای نظام و مردم است.

وی عنوان کرد: انتخابات یک نعمت و فرصت بزرگ است که شکرگزاری این نعمت، برگزاری خوب و پرشور و سالم انتخابات است.

جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین(ع)همدان گفت: انتخابات یکی از مهمترین عرصه‌های حضور مردم در صحنه تصمیم‌گیری در نظام مردم سالاری دینی به شمار می‌رود که این مهم در دوران قبل از انقلاب برای مردم ما افسانه‌ای بیش نبود.

وی افزود: بالا بودن مشارکت عمومی موجب افزایش ضریب اقتدار ملی کشور خواهد شد و این امر  باعث تقویت و قوی شدن نظام اسلامی است.

راستی با مهم و سرنوشت‌ساز خواندن انتخابات پیش‌رو بیان داشت: میزان مشارکت و نقش‌آفرینی مردم در انتخابات عامل تضمین و تقویت نظام، پایداری، وحدت و امنیت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: ماه‌ها است دشمن با تولید ناامیدی و یأس در تلاش است تا با پایین آوردن نرخ مشارکت، پشتوانه مردمی و جمهوریت نظام را مورد خدشه قرار دهد.

جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین(ع)همدان همچنین انتخاب اصلح و تشکیل دولت در طراز انقلاب اسلامی را برای کشور ضرورت خواند و گفت: کلید حل مشکلات کشور در دست یک دولت انقلابی، حزب اللهی و جوان است که مقام معظم رهبری بارها به این امر مهم اشاره و تاکید فرمودند.

وی تأکید کرد: اگر حضور و مشارکت ما وآحاد مردم  با بصیرت باشد باعث می‌شود افراد اصلح انتخاب شوند تا یک دولت انقلابی، حزب‌اللهی، جوان و کارآمد در راستای شکل‌گیری دولت اسلامی تشکیل دهند.

راستی خاطرنشان کرد: انتخابات خرداد ماه تیر خلاصی خواهد بود به توطئه‌های  دشمنان داخلی و خارجی و انشاالله نظام و مردم اسلامی پیروز این انتخابات خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار