خبرهای داغ:
مدیر آموزش وپرورش نهاوند عنوان کرد

مسابقات قرآنی عاملی مهم برای رشد جهان‌بینی دانش‌آموزان

نهاوند-مدیر آموزش وپرورش نهاوند گفت: شرکت در مسابقات قرآن، نماز و عترت کمک شایانی به گسترش جهان‌بینی و افزایش سواد پیرامونی دانش‌آموزان می‌کند.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۵۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

مسابقات قرآنی عاملی مهم برای رشد و گسترش جهان‌بینی دانش‌آموزانبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمدحسین دارایی در جلسه اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت، شرکت در این مسابقات را باعث گسترش جهان‌بینی و افزایش سواد پیرامونی دانش‌آموزان دانست و اظهار داشت: تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مسابقات، نشان‌دهنده کار بسیار بزرگ و گسترده‌ای است که در این حوزه صورت پذیرفته است.

وی گفت: این مسابقات در واقع برای رقابت نیستند و هدف از برگزاری آن، آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم بلند قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و دیگر معارف دینی است.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند با تاکید بر اینکه در قرآن کریم و آیات و روایات، پرورش همواره بر آموزش مقدم است، اظهار داشت: در کنار کتاب‌های درسی که آمیخته‌ای از مفاهیم آموزشی و تربیتی هستند، مسابقات قرآن، نماز و عترت و همچنین مسابقات حوزه‌ فرهنگی هنری در راستای تقویت باورهای دینی دانش‌آموزان اجرا می‌شوند.

وی شرکت دانش آموزان در این مسابقات را عاملی مهم در راستای رشد و گسترش جهان‌بینی دانش‌آموزان و افزایش سواد پیرامونی آنان دانست و گفت: تجربه ثابت کرده است دانش‌آموزانی که در دوران تحصیل در این مسابقات شرکت می‌کنند و حضور فعال دارند، در تحصیلات عالیه و به طور کلی در زندگی فردی و اجتماعی نیز بسیار موفق تر خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات