خبرهای داغ:

نمایندگان مجلس در روند مذاکرات فعلی چشم و گوش و امین مردم و نظام باشند

شاهرود_ رهروان مکتب سردار شهید سلیمانی شهرستان شاهرود در نامه‌ای به ریاست مجلس شورای اسلامی، بر دقت و هوشیاری مجلس شورای اسلامی در برابر مذاکرات و مصوبات آن تاکید کردند.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۶۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
نمایندگاه مجلس در روند مذاکرات فعلی چشم و گوش و امین مردم و نظام باشندبه گزارش خبرنگار بسیج، رهروان مکتب سردار شهید سلیمانی شهرستان شاهرود در نامه‌ای به ریاست مجلس شورای اسلامی، بر دقت و هوشیاری مجلس شورای اسلامی در برابر مذاکرات و مصوبات آن تاکید کردند.
متن این نامه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
مجلس مظهر اراده و خواسته‌های مردم و به تعبیر امام راحل عصاره‌ی فضائل ملت است. این جایگاه امانتی است که منتخب مردم به عنوان امینی عادل متعهد می‌گردد از آن صیانت نموده و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم معتقد است.
اصول ۷۷ و ۴۸ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دامنه رسالت و مسئولیت خطیر نمایندگان را یادآور شده است.
سرنوشت کشور و مردم بسته به تصمیم گیریها، برنامه ریزی‌ها و قانون گذاری‌های مجلس است.
نمایندگان شجاع، آگاه، مومن، انقلابی و کارآمد می‌توانند چراغ هدایت دولت و ملت باشند و با تفکر اسلامی و انقلابی خود منشاء خدمات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی گردند.
نمایندگان محترم، ملت ما در ۴ سال دفاع مقدس به لطف الهی پیروز میدان شد، ولی در مذاکرات برجام ناکام ماند.
براستی علت چیست؟
پاسخ آن واضح و روشن است؛ زیرا تیم مذاکره کننده به دیپلماسی غرب و ادبیات دیکته شده آمریکا و اروپا خوش بین بود و در نتیجه از بصیرت، درایت و تعهد لازم بی بهره بود.
زیرا تفکر حکمرانان قوه‌ی مجریه نگاه به خارج و غفلت از توان و قابلیت‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی بود.
دشمن با مذاکرات فرسایشی و فرصت سوزی زیرکانه ما را به بن بست کشاند و با وعده‌های دروغین و عهد شکنی، فتح الفتوح و آفتاب تابان و مدینه فاظله‌ی دولتمردان خوش خیال را به شکست و ویرانه‌ای مبدل ساخت.
برجام نه تنها تحریم‌ها را لغو نکرد بلکه بر دامنه و تعدد آن افزوده شد.
همین امور مسئولیت نمایندگان مجلس دهم را خطیر کرده بود تا زمانی که در بزنگاه تاریخی می‌توانستند تصمیم صحیح بگیرند و با درایت، نقشه شوم دشمنان را برملا سازند.
اما صد افسوس که نه تنها بر اساس رسالتی که بر عهده داشتند تیم مذاکره کننده را بازخواست نکردند و منافع مردم را در نظر نگرفتند، بلکه بدتر از آن بدون آگاهی از پیمان ننگین برجام وبررسی وعاقبت اندیشی آن را در مدت ۰۲ دقیقه تصویب نمودند و این لکه ننگی شد بر پیشانی مجلس دهم و این بی مسئولیتی و نابخردی باری شد بر دوش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی.
با همه این احوال مردم صبور و فهیم ایران، پشت رهبری، نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند و خار در چشم و استخوان در گلو، با تحمل فشار‌های خردکننده اقتصادی، دین خود را به انقلاب اسلامی ادا نمودند و تمام تلاش خویش را برای برون رفت از این بحران با انتخاب نمایندگانی انقلابی و شجاع به سرانجام رساندند.
حال چشم امید این مردم زجر کشیده به عملکرد نمایندگانی است که از ابتدا آمده بودند تا از حقوق پایمال شده موکلانشان دفاع کنند و کشور را با تصمیم گیری صحیح از چنگال سرسپردگان رهایی بخشند و نقشه شوم بیگانگان را نقش برآب گردانند.
از این رو ما پیروان مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از شما فرهیختگان، قانون گزاران و منتخبان ملت خواسته‌های بحق خود را بشرح ذیل اعلام می‌داریم:
۱- در روند مذاکرات فعلی چشم و گوش و امین مردم و نظام باشید.
۲-همواره محتوای مذاکرات را رصد نمائید تا خدای ناکرده خسارات و مصائب گذشته تکرار نگردد.
۳-منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را در مورد مذاکرات دنبال کنید.
۴-نگذارید اهداف شوم و استکباری دشمن با فرسایشی کردن مذاکرات تحقق یابد.
۵-آگاه باشید که انتخابات مهم پیش رو مستمسک تیم مذاکره کننده جهت عوام فریبی مردم و رسیدن به اهداف لیبرالی آن‌ها نشود.
۶-هدف از مذاکره فقط لغو یکباره تحریم‌ها توام با راستی آزمائی است، چرا که اینک تجربه کرده ایم که لغو موردی و تدریجی تحریم‌ها وعده و نیرنگی بیش نیست.
۷-موضع گیری‌ها در مذاکرات باید شفاف صریح و مقتدرانه و عزتمندانه باشد.
۸-توان موشکی، دفاعی و نقش منطقه‌ای ایران و حقوق بشر هرگز موضوع و محتوای این مذاکرات نباید باشد.
۹-در مذاکرات باید منافع و مصالح ملی تضمین شده و بر آن چوب حراج زده نشود.
۱۰ هر گونه توافقی از طرف تیم مذاکره کننده باید پس از بررسی و تصویب مجلس شورای اسلامی برسمیت شناخته شود.
امیدواریم مجلس یازدهم با اقدام و اهتمام شجاعانه و انقلابی این برهه حساس و تاریخی را با عزت و کرامت سپری نماید و اعتلا بخش سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی باشد.

رهروان مکتب سردار شهید سلیمانی شهرستان شاهرود متشکل از:
امت حزب الله و انقلابی شهرستان شاهرود
موکب‌های اربعین
هیئت‌های مذهبی
موسسات فرهنگی
ائمه جماعت تعدادی مساجد
زپیشکسوتان دفاع مقدس.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار