خبرهای داغ:
حجت الاسلام راسخی با بیان اینکه همه باید در انتخابات شرکت کنند گفت: حضور پر شور در انتخابت کشور را قدرتمند می کند.
کد خبر: ۹۳۴۲۶۸۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: کسانی که نظام را و رهبری را قبول ندارند پای صندوقها بیایند چرا که انتخابات متعلق به ملت، ایران و نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه در آیات و روایات نقل شده است که انسان باید همواره سرنوشت خود را رقم بزند افزود: شرکت در انتخابات مهم است چراکه با حضور پای صندوق های رای و انتخاب فردی اصلح می توانیم سرنوشت خود و کشور را رقم بزنیم.

حجت الاسلام راسخی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری با بیان اینکه انتخابات سبب قدرتمند شدن کشورمان می شود بیان کرد: همه باید در انتخابات سهیم باشیم و برای اقتدار کشور در انتخابات شرکت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه 7 درصد معادن جهان در کشور ایران است افزود: با حضور پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور جوان و دلسوز می توانیم در بهتر شدن اقتصاد کشور سهیم باشیم.

وی تاکید کرد: امروزه اهمیت و الویت مشارکت مردم در انتخابات بر کسی پوشیده نیست و برای جلوگیری از آسیب پذیری‌ها باید در انتخاب مسیر و سرنوشت کشور دخیل بود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها