سراوان-جانشین فرمانده سپاه سلمان گفت:مشارکت و انتخاب اصلح بیشترین اهمیت و حساسیت را دارد و تحقق آن‌ها منوط به مشارکت مردم در انتخابات و کیفیت آن است.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۷۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، گردهمایی سیاسی با حضور کارکنان سپاه شهرستانی، فرمانده هان پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان در نمازخانه سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.

سردارسرتیپ دوم پاسدار پرویز آبسالان، در این گردهمایی گفت: امنیت؛ سلامت، رقابت، مشارکت و انتخاب اصلح مهمترین راهبرد‌های نظام در انتخابات هستند که در هر انتخاباتی، نظام نسبت به تامین و تحقق آن دغدغه و حساسیت دارد و شاید بتوان گفت، مشارکت و انتخاب اصلح بیشترین اهمیت و حساسیت را دارد و تحقق آن‌ها منوط به مشارکت مردم در انتخابات و کیفیت آن است موضوعی که نظام و عوامل آن تنها بازیگر تاثیر گذار بر آن نیستند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: ایجاد آگاهی و بصیرت افزایی نسبت به اهمیت آثار و نتایج انتخابات به عنوان تنها راه درست تغییر وضعیت موجود می‌باشد.

این مسئول در ادامه بیان کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دو جز اساسی از راهبرد‌های نظام است که باید به صورت توامان و هم اندازه مورد توجه قرار گیرند. بدین معنا که تلاش برای تحقق یکی از این دو منجر به کم توجهی یا کمرنگ شدن تحقق دیگری نشود.
ارسال نظرات