خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه ورزشکاران سپاه فجر فارس، با اشاره به توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در ایام مبارزه با کرونا، از آزادی ۲۸ زندانی جرایم غیرعمد توسط این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۹۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

شکرالله مسکویی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در  شیراز، با اعلام توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در ایام مبارزه با کرونا، به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای طرح نذر رهایی، جلسات متعدد با متولیان ورزشی استان شکل گرفت و چند مرحله گلریزان با همت هیئت زورخانه‌ای استان انجام شد.

وی با بیان اینکه در گلریزان‌های انجام شده بالغ بر 150 میلیون تومان جمع‌آوری شد، ادامه داد: با پای کار آمدن هیئت ورزشی و اداره کل استان، به همت خیرین ورزشکار، بالغ بر 850 میلیون تومان دیگر به صورت نقدی جمع‌آوری شد.

مسکویی افزود: پس از جمع‌آوری مبالغ نقدی، پیگیری‌ها و رایزنی‌ها با شاکیان آغاز و در کل بالغ بر دو میلیارد تومان جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به همت سازمان بسیج جامعه ورزشکاران، اداره کل و هیئت ورزشی استان فراهم شده و در سه مرحله، 28 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد اعم از خواهر و برادر آزاد شدند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس با یادآوری اینکه در آخرین مرحله نذر رهایی که به مناسبت ایام نیمه رمضان و میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، 7 نفر آزاد شدند، گفت: از مجموع 28 نفر، تعدادی ورزشکار هم در لیست بوده که شرایط آزادسازی آنها هم فراهم شد.

وی در ادامه به فعالیت بسیجیان ورزشکار جهت تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در ایام مبارزه با کرونا اشاره و تصریح کرد: در هر شهرستانی بک گروه جهادی با عنوان «ورزشکاران بسیجی» داریم که در راستای مبارزه با کرونا فعال هستند.

به گفته مسکویی به صورت میانگین در هر مرحله حدود یک هزار و 200 بسته، و در مجموع در چهار مرحله، بالغ بر چهار هزار بسته معیشتی توسط بسیج جامعه ورزشکاران سپاه فجر فارس در استان تهیه و توزیع شده است.

مسئول بسیج جامعه ورزشکاران سپاه فجر فارس در خاتمه به بیان برنامه‌های مدنظر در سال جاری پرداخت و گفت: فعالیت اصلی بسیج ورزشکاران، بیشتر فرهنگ‌سازی اخلاقی در جامعه ورزشی است که بر اساس منویات پهلوانی صورت می‌گیرد؛ ضمن اینکه هدف‌گذاری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در این حوزه از دیگر اهداف است که این آسیب‌ها شناسایی شده‌اند.

به گفته مسکوی، نقشه اعتلای بسیج ورزشکاران برای سال 1400 طراحی شده که با همکاری اداره کل استان اجرایی می‌شود؛ همچنین یادواره شهدای ورزشکار هم در سطح استان و شهرستان‌ها و هم در سطح کلان و در کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها