شاهرود_شاهرود_موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در ماه مبارک رمضان بیش از ۳۰۰۰۰ قرص نان، ۱۱۴ بسته معیشتی و هزار پرس وعده سحری و افطاری را توزیع نمود.
کد خبر: ۹۳۴۲۵۰۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بسیج، از توزیع بیش از ۳۰۰۰۰ قرص نان در ماه مبارک رمضان در مناطق حاشیه نشین شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، با توجه به اقدامات خیریه این موسسه فرهنگی در سال‌های گذشته و با توجه به آمادگی و مشارکت خیران ، بیش از ۳۰۰۰۰ قرص نان در سطح شهرستان توزیع شد.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود افزود: این سنت حسنه همچون سال‌های گذشته به تعداد بیش از سی هزار قرص نان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم توزیع شد.
ابراهیمی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم حمایت و رسیدگی به نیازمندان و افراد آسیب پذیر در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی پیش آمده کرونایی، یادآور شد: مرکز خیریه موسسه و خیرین محترم در زمینه کمک رسانی و نوع دوستی، پیش قدم بوده و در راستای مواسات و همدلی و در قالب طرح باران همدلی، تعداد ۱۱۴ بسته معیشتی نیز توزیع نمودند.
وی افزود: همچنین با همکاری گروه خیریه دانشجویی موسسه، بیش ازسه هزار پرس غذا (افطاری و سحری) تهیه، بسته بندی و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها