نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: همه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.
کد خبر: ۹۳۴۲۵۶۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ آیت الله سید محمد شاهچراغی استاد محترم صالحین استان و نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مسئولین و مدیران تعلیم و تربیت بسیج سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: صلاح و فساد علما نقش مهمی در جامعه دارد و در روایات متعدد بر آن تاکید شده است زیرا فساد و صلاح علمای جامعه به امت آن جامعه سرایت می کند.

وی افزود: علما از ابتدا تا به امروز از اسلام حفاظت کرده اند و در راستای حفاظت و حراست از اسلام، مردم و علما باید به تکلیف خود به نحو احسن عمل کنند.

او ادامه داد: عمل علما بسیار مهم است و عمل در کنار گفتار می تواند منجر به هدایت مردم جامعه شود و در راستای عمل مناسب علما باید در رفتار و گفتار خود دقت نظر داشته باشند.

استاد محترم صالحین استان تصریح کرد: علما و روحانیت باید همواره ساده زیست باشند و از تجملات و تشریفات دوری کنند .

آیت الله شاهچراغی در پایان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به حضور پرشور در انتخابات گفت: همه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش و تبلیغ کنند.

حجت الاسلام طوسی معاونت تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این دیدار بر لزوم روشنگری بیشتر مردم توسط ارکان تربیتی شبکه صالحین جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح تاکید کرد.

 

ارسال نظرات