خبرهای داغ:
معاونت بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین
سیاهکلی گفت: در درمانگاه پاکروان که مرکز منتخب کووید ۱۹ می باشد ۷ هزار و ۱۸۸ نفر از ابتدای طرح، غربالگری شده اند.
کد خبر: ۹۳۴۲۵۸۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

حبیب اله سیاهکلی مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان بیان کرد: طرح شهید سلیمانی با جدیت و تمام توان در استان در حال اجراست.

وی گفت: تا امروز ۴ هزار و ۸۴۶ نفر توسط تیم های مراقبتی، مراقبت در منزل از بیماران کرونایی انجام شده است.

سیاهکلی اظهار کرد: یکهزار و ۸۵۰ مورد تست کرونا در منزل توسط این تیم ها انجام شده و در مجموع ۶۶ هزار و ۴۸۳ مورد تست سریع کووید توسط تیم های مراقبتی انجام شده است.

مسوول بهداشت و درمان سپاه استان عنوان کرد: مجموع افرادی که در تیم های حمایتی حضور دارند ۳ هزار و ۹۹۲ نفر از بسیجیان و هلال احمر و سفیران سلامت می باشند و ۶۲ هزار و ۳۹۱ خانوار مورد حمایت این تیم ها بودند.

وی افزود: در مجموع ۵۰۲ نفر در تیم های نظارتی فعال هستند که که به تفکیک در بخش سلامت ۱۱۲ نفر، بسیج ۱۷۶ نفر، هلال احمر ۷۶ نفر خدمت رسانی می کنند.

این مسوول در ادامه با اشاره به فعالیت درمانگاه پاکروان تصریح کرد: در بحث درمانگاه پاکروان که مرکز منتخب کووید ۱۹ می باشد ۷ هزار و ۱۸۸ نفر از ابتدای طرح، غربالگری شده اند.

سیاهکلی گفت: طبق آمار انجام شده ۲۰ درصد افراد به دلیل حضور در دورهمی های خانوادگی، ۲۷ درصد افراد در محل کار، ۲۵ درصد افراد به دلیل ابتلای یکی از افراد خانواده، ۵ درصد به دلیل عدم رعایت دستورالعمل ها به بیماری مبتلا شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها