سردار عبدالفتاح اهوازیان:

مشکل افغانستان این است که مرد میدان ندارد/ آمریکایی ها 26 گروه مسلح در افغانستان تشکیل دادند

یادواره شهدای فاطمیون و شهدای مدرسه سیدالشهدا(ع) کابل عصر دیروز در سالن شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۷۱۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰

یادواره شهدای تیپ فاطمیون و شهدای مدرسه دخترانه سیدالشهدا(ع) کابل عصر  دیروز با حضور سردار عبدالفتاح اهوازیان خادم الشهدا و کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید استان تهران، حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید شهرستان ری، حسین توکلی کجانی فرماندار شهرستان ری، خانواده شهدای فاطمیون و بسیجیان در سالن شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.

سردار اهوازیان در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: اگر امروز شاه مسعود زنده بود، اگر امروز ربانی بود، شاید سیاست زده های غرب،  کرزای و رئیس جمهور وقت و ... الان جان این دختران را هدیه نمی دادند چون مشکل افغانستان این است که مرد میدان ندارد.

وی افزود:21 اردیبهشت سالگرد شکست اتحاد جماهیر شوروی در افغانستان بود. برادران مجاهد افغان کاری کردند که یکی از ابر قدرت های جهان را به زانو درآوردند. روزی که افغانستان در مظلومیت بود، برادران ایرانی کنار شما بودند.

ما مفتخریم که جنگ را هم از افغانستانی ها یاد گرفتیم و هم یاد دادیم . ما کنار برادران افغانی مان جان دادیم و خون دادیم چون برادران ما بودند. 20 سال از جنگ افغانستان با شوروی می گذرد اما این کشور هنوز گرفتار فتنه است چون امریکائیها آنجا هستند. آمریکایی ها 26 گروه مسلح خونخوار را در افغانستان تشکیل دادند افغانی ها فهمیده اند مملکتشان باید روی پای خود بایستد . این جنایتکاران 85 دختر مظلوم را به شهادت رساندند، از سوی دیگر ماشین منفجر شد دختران فرار کردند اما  جلوی پای آنها مین ها را منفجر کردند؛ آیا این مردانگی است؟ طالبان می اندازد گردن داعش آن دیگری می اندازد گردن این یکی و این یکی می اندازد گردن دیگری ...

امروز ابو حامد نیست که اینها زبان درازند امروز بچه های فاطمیون که اشک داعش را دراوردند در افغانستان نیستند. اینها ارزش دو تا شهید را دارند چون به گفته قرآن الذین هاجروا و جاهدوا...کسانی که یک جهاد مهاجرت می کنند و یک جهاد به شهادت می رسند.

اهوازیان اذعان کرد: بعضی از مدافعان حرم فاطمیون که به کشورشان افغانستان برگشتند توسط دولت لیبرال افغانستان به 20 سال زندان محکوم شده اند؛ چرا ؟ چطور آمریکا امارات، عربستان و قطر اجازه دارند بیایند اینجا آدم بکشند، اما یک برادر مسلمان افغانی نمی تواند از اساس دینش  بیت المقدس دفاع کند؟

وقتی مدرسه منفجر شد احمد سلیم گفت هیچکس حق ندارد به طالبان چیزی بگوید. تو هم که شدی مثل سلطه فلسطین! تو هم شدی محمود عباس؛ تو هم شدی یاسرعرفات.

   احمد سلیم! ؛ کرزای! شما بزرگ شده آمریکا هستید، بچه های شما کجایند؟ الان اشک تمساح می ریزید. آقای کرزای آمریکایی ها گفتند اگر به شما حمله کردند تروریست نیستند اما اگر شما به آمریکایی ها حمله کردید تروریست هستید.

برادران افغانستانی در جنگ ایران و عراق قریب 2000 شهید دادند ما کنار آنها جنگیدیم پشت سر آنها نماز خواندیم. ادعایی هم ندارند. شهدای فاطمیون در جنگ فرمانده بودند اما در شهر کار ساختمانی انجام می دادند چون دزد نبودند.

رضا اسماعیلی جوان 21 ساله ای بود که نمی دانستیم  بچه کوچک دارد وقتی که داعشی ها او را اسیر کردند فرمانده داعشی گفت: او را نکشید به یک شرط، گفتند پشت بیسیم بگو ما افغانی ها به خاطر پول آمدیم سوریه؛ پوتین را گذاشتند روی صورتش و فشار دادند اما پشت بیسیم اعلام کرد ما برای دفاع از عمه مان زینب آمدیم؛ سرش را بریدند. این جوان استاد دانشگاه مذهب است. اما کرزای و اذناب آنها چسبیده اند به مال دنیا .

سردار اهوازیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، به ذکر خاطراتی از دلاور مردی ها و از جان گذشتگی های آنان سخن گفت و اظهار داشت: بعضی از بچه های مدافع حرم را با سیم خاردار اعدام کردند تا به این وسیله آنها را زجرکش کنند، یکی دیگر از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون را با طناب داخل لاستیک تریلر بستند و پس از آتش زدن او لاستیک را به سمت بچه ها هل دادند و این شهید مظلوم می سوخت و فریاد می زد یا فاطمه، یا زینب....

یکی دیگر از شهدای فاطمیون را وقتی می خواستند سرش را ببرند، فرمانده داعش به همراه عده ای تصویربردار آمد و گفت صبر کنید، او خطاب به این جوان مدافع حرم گفت جلوی دوربین خبرنگاران بگوید برای پول به جنگ آمده است، اما این شهید عزیز گفت ما برای دفاع از ناموس خدا آمده ایم. فرمانده داعشی در کمال قساوت و نامردی با سیم چین تمام انگشتان دست او را قطع کرد اما حسرت شنیدن این جمله که برای پول به جنگ آمده ایم را به دل او گذاشت و فریاد زد جانم فدای زینب...

این یادگار دوران دفاع مقدس با محکوم کردن اقدام تروریستی به شهادت رساندن دانش آموزان مدرسه سیدالشهدا کابل خاطرنشان کرد: تروریست ها این دختران را کشتند چون می دانستند آنها کارخانه انسان سازی هستند، چون می دانستند آنها فرزندان  و  سربازانی برای امام زمان (ع ) تربیت می کنند.     

 

 

ارسال نظرات