معاون روابط عمومی سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:

عمل به سخنان رهبرانقلاب در انتخابات مصداق انقلابی گری است/ امیدافزایی، رسالت مهم روابط عمومی بسیج

ساری-معاون روابط عمومی سپاه کربلا با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گفت: مصداق انقلابی گری آن است که به حرف‌های رهبرمعظم انقلاب در مسئله انتخابات جامه عمل پوشانده شود.
کد خبر: ۹۳۴۲۸۳۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
عمل به سخنان رهبرانقلاب در انتخابات مصداق انقلابی گری است/ امیدافزایی، رسالت مهم روابط عمومی بسیج
 
خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار علی ابراهیمی گتابی، پیش از ظهر امروز در گفت و گوبا خبرنگار بسیج در ساری، ضمن محکوم کردن جنایت رژیم منحوس صهیونیستی در فلسطین اشغالی و تبریک به تمامی مدیران حوزه روابط عمومی و دست‌اندرکاران جامعه ارتباطات به نقش روابط عمومی در آگاهی و اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت:با توجه به عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات گسترده، نقش روابط عمومی بویژه روابط عمومی بسیج، نقشی تعیین کننده و اثرگذار در آفرینش اطلاعات و آگاهی بخشی افکار عمومی است.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا با بیان این مطلب که اطلاع رسانی از اقدامات و خدمات بسیج نیاز به شیوه‌ها و تکنیک‌های رسانه‌ای دارد، افزود: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب که خدمات رسانی بسیج در تمامی عرصه‌ها نیاز به اطلاع رسانی هنرمندانه دارد، لذا روابط عمومی بسیج با رویکرد نوین و با ابتکار و خلاقیت خدمات گسترده بسیج را در میدان‌های مختلف به اطلاع عموم می‌رساند.

سرهنگ ابراهیمی گتابی در ادامه سخنان خود با تصریح بر نقش سازنده روابط عمومی در تبیین و بصیرت افزایی، خاطرنشان کرد: روابط عمومی قلب تپنده سازمان و‌ها نهاد‌ها است و مدیران روابط عمومی در بسیج در کیفیت ارائه اطلاعات و آکاهی بخشی به جامعه باید حرف اول را بزنند.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا به اهداف روابط عمومی‌ها هم پرداخت و اضافه کرد: از اهداف مهم روابط عمومی بسیج تببین دستاورد‌ها نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی به مردم در فضای غبارآلودمجازی است.

سرهنگ ابراهیمی گتابی به تلاش رسانه‌های بیگانه و معاند در فریب و انحراف افکار عمومی گفت:حمله و هجمه‌های رسانه‌های معاند در طول چهار دهه برعلیه انقلاب نشان دهنده کارآمدی نظام و همچنین نفوذ گفتمان انقلابی در دنیا است که توانسته امروزه به عنوان یک گفتمان غالب و رایج کشور‌های منطقه و جهان تبدیل شود.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به تقویت جایگاه روابط عمومی تاکید و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که جای روابط عمومی‌ها باید روشن شود، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین رسالت روابط عمومی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خدمات انجام شده آن هم به صورت صادقانه است. اما متاسفانه شاهد هستیم برخی رسانه ها، برای انعکاس خدمات صادقانه بسیج دست به سانسور یا انکار می‌زنند.

سخنگوی سپاه کربلا نصب العین قراردادن فرامین رهبر معظم انقلاب درباره روابط عمومی‌ها و ضرورت انعکاس خدمات بسیج را از مهم‌ترین اهداف سازمانی برشمرد و افزود: هوشمندسازی و مردمی سازی ازجمله مولفه‌های یک روابط عمومی فعال است تا بتواند در انجام ماموریت‌های محوله علاوه بر تنویر افکار عمومی، ارتباط و تعامل خود را با مردم حفظ کند.

سرهنگ ابراهیمی گتابی به کارآمدسازی در روابط عمومی هم اشاره و اضافه کرد: با توجه به مشکلات و شرایط موجود در جامعه و تلاش دشمن در ناامید سازی مردم، روابط عمومی‌ها بویژه روابط عمومی بسیج با ارتباط منجسم با مردم و اطلاع رسانی درست، سهم بسزایی در تزریق روحیه امید و خودباوری در جامعه دارد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا در بخش‌های پایانی سخنان خود با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گفت: مصداق انقلابی گری آن است که به حرف‌های رهبرمعظم انقلاب در مسئله انتخابات و انتظارات معظم له جامه عمل پوشانده شود و طبق شاخص‌های مقام معظم رهبری انتخاب کرد.

سرهنگ ابراهیمی گتابی با تاکید براینکه در همه ادوار انتخابات برای کشور نقش تعیین کننده داشت، یادآور شد: انتخابات ۲۸ خرداد ماه تحول آفرین است و مشارکت حداکثری در این انتخابات باید برای مردم تبیین شود چرا که با روی کار آمدن دولتی که معتقد به تحول و توانمندی‌های داخلی و امیدوار به آینده انقلاب باشد، مشکلات کشور هم حل خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها