خبرهای داغ:
فرماندار ملایر خبر داد

افزایش ۸ درصدی شعبه‌های اخذ رأی ملایر

همدان-معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر از افزایش ۸ درصدی شعبه‌های اخذ رأی ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۸۴۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

 افزایش ۸ درصدی شعبه‌های اخذ رأی ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج، قدرت الله ولدی در جلسه ستاد انتخابات در جمع هیات نظارت و اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان ملایر اظهار داشت: در راستای شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم در انتخابات ۱۴۰۰، حدود هشت درصد به شعب اخذ رای در این شهرستان اضافه شد و از ۲۱۴ به ۲۳۰ شعبه افزایش یافت.

وی افزود: در این راستا ۱۶ شعبه جدید به تعداد شعب اخذ رای در انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان اضافه شد که از این تعداد ۱۱ شعبه در شهر ملایر و پنج شعبه در سه بخش مرکزی، جوکار و سامن در نظر گرفته شده است.

فرماندار ملایر عنوان کرد: این تعداد به شعبه‌هایی که بیشترین تعرفه‌های مصرفی را در انتخابات دوره قبل ریاست جمهوری داشتند و بر اساس لحاظ کردن موازین و پروتکل‌های بهداشتی اضافه خواهند شد.

وی ادامه داد: ۷۹ شعبه در ملایر داریم که ۱۱ شعبه جدید بر اساس بیشترین تعرفه‌های مصرفی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهر ملایر، یک شعبه در بخش مرکزی، ۲ شعبه در بخش جوکار و ۲ شعبه در بخش و شهر سامن اضافه می‌شود.

ولدی با تاکید بر اینکه ۱۶ شعبه نیز به شعبه‌های اخذ رای شوراهای اسلامی شهر و روستا اضافه خواهد شد، بیان کرد: در دوره قبل انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۵۷ شعبه داشتیم که ۱۶ شعبه جدید به این تعداد اضافه خواهد شد که در این راستا ۱۱ شعبه به ۹۳ شعبه ملایر، یک شعبه به ۳۹ شعبه بخش مرکزی، ۲ شعبه به ۴۲ شعبه بخش سامن و ۲ شعبه به ۴۶ شعبه بخش جوکار اضافه خواهد شد.

وی خواستار تعیین مکان، تجهیزات و امکانات شعبه‌های جدید با در نظر گرفتن موازین و پروتکل‌های بهداشتی و ثبت این شعبه‌ها در سامانه، تکمیل و ثبت هر چه سریعتر اعضای شعب و کاربران مورد نیاز برای شعب اخذ رای شد و بیان کرد: از افراد متعهد، مورد اعتماد و کارآمد برای شعب اخذ رای در این شهرستان به کار گرفته شود.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه باید تمام توانمان را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم به کار بگیریم، افزود: تمام دغدغه و اهتمام عوامل اجرایی و دست اندرکاران انتخابات این شهرستان رعایت مرّ قانون و تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای با بی‌طرفی کامل است.

وی تاکید کرد: با توجه به مجازی شدن تبلیغات انتخابات، طبق روال انتخابات دوره قبل و تعیین نقاط مشخصی برای تبلیغات داوطلبان، ۵۰ نقطه در سطح شهرستان برای تبلیغات داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در نظر گرفته می‌شود.

ولدی یادآور شد: حداکثر ۵۰ نقطه نیز برای تبلیغات داوطلبان سیزدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان پیش‌بینی خواهد شد و این نقاط قابل افزایش نیست.

وی خاطرنشان کرد: باید با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با مدیریت و نظارت دقیق بر اساس قانون، نسبت به افزایش مشارکت پرشور مردم در انتخابات تلاش کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار