حجت الاسلام سلیمی گفت: رهبرانقلاب در سخنانشان تاکید جدی بر ضدفساد بودن کاندیدای تصدی جایگاه ریاست جمهوری کردند و در واقع مسئولی که دارای روحیه اشرافی گری باشد، نمی تواند مشکلات مردم و دغدغه های آنها را درک کند.
کد خبر: ۹۳۴۲۹۱۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب مبنی بر اهمیت داشتن برنامه، اشراف به قانون اساسی، پرهز از بی انصافی و دورزی از شعارزدگی کاندیداهای تصدی ریاست جمهوری، گفت: متاسفانه برخی از افراد که خودشان را رجال یا مدیر و مدبر می دانند، اهمیت جایگاه ریاست جمهوری را نمی دانند.

وی افزود: متأسفانه عدم آشنایی افراد با اهمیت و موقعیت جایگاه ریاست جمهوری موجب بروز مشکلاتی در کشور ایجاد شود و در واقع رییس جمهور، باید امور ملت را اداره کند لذا بیان شعارهای کلی نمی تواند گره ای را باز کند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار کرد:  به عنوان مثال برخی در شعارهای انتخاباتی صحبت از رفع بیکاری می کنند اما باید برنامه مدون و مشخصی را برای این مهم ارائه کنند.

وی شعارهای بدون پشتوانه را آفتی مهم خواند و گفت: همواره مشاهده شده برخی صحبت از رشد اقتصادی چند برابری پس از تصدی ریاست جمهوری می کنند اما با کدام برنامه که سوال اصلی ملت است و به عبارتی چنین اقداماتی نشان دهنده شعار زدگی افراد و همچنین مصداق نداشتن برنامه است که آفت بزرگی است.

سلیمی افزود: طی چند روز گذشته یکی از کاندیداها عنوان کرد میزان یارانه پرداختی را چند برابر می کند و این مهم در حالیست که این فرد باید پاسخ دهد آیا از ظرفیت های کشور مطلع است؟.

وی با تأکید بر ضد فساد بودن  کاندیدای تصدی جایگاه ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنانشان تاکید جدی بر ضدفساد بودن کاندیدای تصدی جایگاه ریاست جمهوری کردند و در واقع مسئولی که دارای روحیه اشرافی گری باشد، نمی تواند مشکلات مردم و دغدغه های آنها را درک کند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات