خبرهای داغ:
جانشین انتظامی استان همدان خبر داد
همدان-جانشین انتظامی استان همدان، از کشف انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۵ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۹۱۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
کشف کالای احتکاری ۵ میلیاردی در رزنبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ رضا زارعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار لوازم خانگی در انبار یک واحد صنفی در شهرستان رزن، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته یک انبار احتکار کالا شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با همکاری اداراه تعزیرات و صنعت معدن و تجارت در بازرسی از این انبار،  انواع لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر، لباسشویی، اجاق گاز و تلویزیون احتکار شده کشف شد.

جانشین انتظامی استان همدان با اشاره به این که ارزش اقلام احتکار شده بنا بر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده، تاکید کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

*اجرای طرح پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر در همدان

وی گفت: از آنجایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبه مردمی در حوزه امنیت اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی  اماکن عمومی و خیابان‌ها از وجود این دسته از افراد است که برابر سوابق موجود بخشی از جرایم خرد مانند سرقت‌ها و .. توسط آن‌ها صورت می‌گیرید، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان همدان، هفته گذشته اقدام به اجرای ۳ طرح پاکسازی و جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر همدان کردند.

زارعی افزود: در اجرای این طرح ها، ۶ نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی از آنان کشف و تعداد ۳۹ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع‌آوری و پس از غربالگری تحویل مراکز ماده ۱۶ شدند.

وی بیان داشت: جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان یک اولویت ماموریتی اصلی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد که در این راستا توفیقات قابل توجهی حاصل شده است.

*دستگیری ۱۱ سارق در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز در ادامه گفت: در راستای پیشگیری از سرقت، گشت‌زنی هدفمند در شهرستان همدان اجرا شد.

سرهنگ جمشید باقری افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، ۱۱ سارق دستگیر و ۶ فقره انواع سرقت شامل سرقت خودرو، موتورسیکلت و اماکن خصوصی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در ادامه از دستگیری ۵ متهم دیگر به دلیل ارتکاب سایر جرایم در این مدت خبر داد و اظهار داشت: در خلال اجرای طرح‌های انتظامی علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر، ۵ دستگاه وسائط نقلیه متخلف نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی افزود: همچنین در یک عملیات جداگانه ماموران کلانتری ۱۲ یک دستگاه پراید سفید رنگ سرقتی را که دارای ۲ نفر سرنشین بود را توقیف کردند.

زارعی سخنان خود با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: موارد مشکوک را از طریق فوریت پلیسی ۱۱۰ و انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را در خصوص عملکرد پلیس با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات