توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد در ایام ماه مبارک رمضان

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد گفت: ۵۰۰۰ بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد در ایام ماه مبارک رمضان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۹۴۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: کمک‌های ناحیه عمار از ابتدای سال آغاز شد و در این راستا ۱۳۰۰ بسته معیشتی، ۵۰۰۰ هزار پرس غذای گرم، ۳۰۰ البسه، ۵۰ جفت کفش نو و ۲۰۰۰ قرص نان در قالب نذر بین نیازمندان حاشیه شهر مسجد توزیع شد و همچنین ۸۰ یتیم تحت پوشش قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: خیرین با پرداخت اجاره بهای خانه معسرین در این امرخداپسندانه شرکت داشتند و در این راستا دو خانه معسر تربت جامی تکمیل شد.

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد از شناسایی خانواده‌های نیازمند با همکاری نواحی حاشیه شهر خبر داد و گفت: مرحله دوم کمک‌های مومنانه در سال نو همزمان با آغاز ماه مبارک شروع شده و همچنین ادامه دارد.

وی با اشاره به توزیع ۴۶۲۰ بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد افزود: ۲۰۰ یتیم از ابتدای ماه مبارک تحت سرپرستی و پوشش خیرین ناحیه عمار قرار گرفتند. ساخت و تعمیر ۳ خانه معسر در محله رسالت از دیگر کمک‌های مومنانه بسیجیان ناحیه عمار در ماه مبارک بود.

گرایلی خاطرنشان کرد: هزینه درمانی بیماران خاص به مبلغ ۲۰ میلیون تومان پرداخت شد؛ و تهیه و اهدا سه مورد جهیزیه و سیسمونی از دیگر اقدامات انجام گرفته در ماه مبارک توسط ناحیه عمار بود.

وی عنوان کرد: حدود ۱۴۵۰۰ پرس غذای گرم در بین روزه داران حاشیه شهر و نیازمندان توزیع شد.

گرایلی افزود: ۶۱۳۰ افطاری ساده شامل خرما، پنیر و نان در مراسمات مختلف این ماه توسط خیرین ناحیه عمار در بین روزداران توزیع شد.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در کنار توزیع بسته‌های معیشتی افزود: کلاس‌های مجازی دوره‌ای قرآن، قرائت، ترتیل و حفظ، ایجاد مهد‌های قرآنی، طب اسلامی و تغدیه سالم در طول ماه مبارک برگزار شد که با استقبال خوبی روبرو شد.

گرایلی با تاکید بر حضور خیرین در انجام کار‌های خداپسندانه ادامه داد: جلساتی بین نیازمندان حاشیه شهر و بعضاً بیماران خاص و خیرین ناحیه عمار صورت گرفت تا خیرین از نزدیک با این عزیزان آشنا و در جریان روند کمک رسانی قرار گیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها