خبرهای داغ:

روابط عمومی به مثابه روح فعالیت‌ها و رکن مهمی از عملکرد نهادها است

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان گفت: روابط عمومی و کارکردهای آن به مثابه روح فعالیت‌هاست امروزه به رکن مهمی از عملکرد نهادها تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۳۴۲۹۹۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

روابط عمومی به مثابه روح فعالیت‌ها و رکن مهمی از عملکرد نهادها است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان: سروان پاسدار احسان صادقی طی پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه  روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اعلام کرد: بی تردید روابط عمومی به عنوان عنصر اصلی در عرصه سیاستگذاری‌های کلان نظام و درایت سازمان‌ها جایگاه ویژه ای دارد و از آنجا که روابط عمومی و کارکردهای آن به مثابه روح فعالیت‌هاست امروزه به رکن مهمی از عملکرد نهادها تبدیل شده است.

فعالان عرصه روابط عمومی هیچگاه در کار خود توقف نمی‌کنند

در این پیام آمده است: روابط عمومی یک شغل نیست بلکه ویژگی اخلاقی و انسانی است و یک شوق اداری محسوب می‌شود چراکه تمامی فعالان در این عرصه با عشق، شور و نشاط، بهره‌گیری از تکنولوژی روز و ایده‌های نو و آمیخته شدن آن با هنر و تفکر خلاق گام برداشته و در جهت اعتلای دستگاه خود هیچگاه متوقف نمی‌شوند.

این پیام می‌افزاید: کار روابط عمومی، کار دل است، در جریان اجرای یک مراسم وقتی همه آرام روی صندلی می‌نشینند و به چیزی جز برنامه‌ها توجهی ندارند، قلب شماست که با سرعت مضاعف در سینه می‌تپد و نگران لحظه به لحظه اجرای برنامه هستید و اینجاست که اگر عشق نباشد نمی‌توان در این حوزه وارد شد.

در این پیام تاکید شد: اینجانب این روز را صمیمانه به تمامی مدیران و دست‌اندرکاران سختکوش و جهادی حوزه روابط عمومی در استان گلستان تبریک و تهنیت عرض کرده و برای همه این بزرگواران در این مسیر دشوار و مسئولیت‌آفرین توفیق روزافزون در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و نائب بر حقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار