برگزاری نهضت روشنگری مبلغان، هادیان و پیشکسوتان سیاسی در سپاه دامغان

نهضت روشنگری مبلغان، هادیان و پیشکسوتان سیاسی سپاه ناحیه مقاومت بسیج دامغان در محل حسینیه شهدای گمنام و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۰۷۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ نهضت روشنگری مبلغان، هادیان و پیشکسوتان سیاسی سپاه ناحیه مقاومت بسیج دامغان در محل حسینیه شهدای گمنام و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه دکتر حبیبیان هادی سیاسی کشوری گفت: ایران در درجه بالای از امنیت قرار دارد تا آنجا که رییس جمهور خبیث آمریکا اینجا را به خانه امن تعبیر می کند و در پی تخریب این خانه می باشد. این امنیت با پشتوانه مردمی حفظ و افزایش می یابد.

وی افزود: ما هم به دیپلماسی و هم به میدان نیازمندیم و وجود فرمانده میدان باعث افزایش قدرت دیپلماسی می شود.

ایشان با اشاره به این نکته که حفظ نظام از اوجب واجبات است افزود: مولفه مهم این حفاظت حضور حداکثری و آگاهانه است. انتخابات یکی از جلوه های مهم حفظ نظام و آرمان‌های انقلاب است.
او ادامه داد: رهبری دو راهبرد را برای انتخابات تبیین نمودند: ۱- حضور حداکثری زیرا عامل سنجش نظام های مردمی است و هر چه بیشتر باشد باعث قدرت بیشتر نظام می شود. ۲- اصلح گزینی به معنای انتخاب اصلح و بهترین از بین کاندیداهای تایید شده توسط شورای نگهبان و همچنین رهبری فرمودند: راهبرد اول مهمتر از راهبرد دوم است.

ایشان با تشریح معنای انتخابات افزود: هر حرف از کلمه « انتخابات» میتواند مخفف و بیانگر نکته ای زیبا و بیان کننده وجهی از وجوه انتظارات از انتخابات باشد. «الف» آن به معنای اداره مملکت بر اساس اراده مردم است، «نون» آن به معنای نظام زنده و مانا بودن و ارتباط آن با انتخابات است، «ت» آن به معانی آنکه تهدید، تحریم و تخریب با حضور حداکثری از بین می رود، «ن» آن به معنای خون تازه در رگ های کشور است، «الف» آن به معنای افزایش ضریب امنیتی، اقتدار ملی و آبروی نظام است، «ب» آن به معنای برنامه جدید و ارائه آن جهت بهبود وضع کشور است، «الف» آن به معنای اصلح گزینی با توجه به ملاک های انتخاب فرد اصلح است و «ت» آن به معنای توانمند و مدیر بودن ، شناخت نسبت به توانایی های داخل و خارج داشتن و توجه به اقتصاد مقاومتی داشتن است.

ایشان با برشمردن برخی ملاک ها افزود: مومن بودن به اسلام، نظام ، مردم و توانمندی آنها، عالم بودن، توانمند بودن در مدیریت، مردمی بودن، در مردم، برای مردم، با مردم بودن و دلسوز و دارای وجدان کاری بودن از جمله ملاک های یک کاندید می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار